- Головна
- Новини
- Агро
- С/Г продукція
- New Food Summit 2024: обговорили тенденції ринку їжі, ризики та перспективи
New Food Summit 2024: обговорили тенденції ринку їжі, ризики та перспективи
Перед представниками українського харчопрому постало чимало викликів через ситуацію в країні та перспективи євроінтеграції.
У Києві пройшла ключова конференція українського ринку їжі. Це була глобальна зустріч місцевих представників галузі під назвою New Food Summit 2024. Головною темою визначили ключову проблему минулого літа: "Їжа за часів блекаутів". Саміт зібрав понад 400 учасників, в основному власників та керівників провідних компаній українського ринку їжі.
Захід об'єднав головних гравців агро-, ритейл- і фуд-ринків України. Обговорювали нагальні питання агріфуд-галузі. Багато часу приділили ще одній гострій темі року: "Між європейськими перспективами та українськими викликами".
"Чи на часі зараз думати та говорити про інновації, тренди та технології, нові продукти та стратегії розвитку фуд-індустрії? В умовах ситуації в країні, енергетичної кризи і браку людського капіталу головна задача бізнесу — вижити, мінімізувати витрати, оптимізувати ресурси та процеси, не ризикувати і навіть завмерти. Водночас, світ стрімко рухається вперед. І перспективи вступу до ЄС підштовхують український агріфуд до активної інтеграції в європейський ринок. А це означає нові стратегічні рішення, нові стандарти та вимоги, нові технології, нові продукти", — прокоментувала співпродюсерка New Food Summit 2024 Ірина Бондаренко.
Основні тенденції року на ринку їжі:
- Зростання попиту на локальні продукти. Українські споживачі все більше цікавляться товарами місцевого виробництва. Це пов'язано з пріоритетами логістики та бажанням підтримати свого виробника.
- Здорове харчування. Інтерес до здорового способу життя продовжує зростати. Українці шукають продукти з низьким вмістом цукру, без глютену, а також з високим вмістом білка. З’являються нові бренди, які намагаються відповідати сучасним запитам.
- Екологічне пакування. Запит на ного підтримують як виробники, так і покупці.
- Інноваційні смаки. Люди відкриті до кулінарних експериментів. Тож виробники пропонують нетрадиційні поєднання продуктів, текстур і якостей.
«У такій розтяжці, між українськими викликами та європейськими перспективами, український фуд-бізнес має не просто встояти, а й забезпечити майбутнє зростання. Тільки балансуючи між бізнес-ефективністю сьогодні та інноваціями завтра, можна стати лідерами на міжнародному ринку і сприяти зростанню агріфуд-галузі», — резюмувала співпродюсерка саміту Алла Ліпінська.
Більше новин читайте на GreenPost.