Догори
Дати відгук

Як зміцнити легені у сезон вірусів: п'ять кращих продуктів для цього

Існують продукти, що підтримують і оздоровлюють легені за рахунок речовин, які містяться в них.

2 хв на прочитання06 Січня 2021, 14:15
Фото ілюстративне Фото ілюстративне
Поділитись:

Попри коронавірус, пневмонію, віруси грипу та ГРВІ, ще й зима впливає на здоров'я.  Саме тому українцям варто звернути особливу увагу на стан легенів, подбати про них. 

Очищенню легенів від забруднюваних і потенційно токсичних часток, загальному оздоровленню цього органу сприяють природні засоби, в тому числі продукти, пише  pogliad.  Існують продукти, що особливо ефективно очищають і оздоровлюють легені: 

Білий чай. За даними журналу Cuerpomente, він містить надзвичайно високу кількість антиоксидантних поліфенолів. Дослідження показують, що екстракт білого чаю здатний викликати загибель клітин раку легенів.

Ківі. Для зміцнення імунної системи, здатної протистояти натиску вірусів і бактерій, які вражають дихальні шляхи та легені, організму необхідний вітамін С. Плоди ківі — його найкраще джерело: в 100 грамах міститься 93 мг. Фрукт також містить вітамін Е, який підсилює дію вітаміну С.

Цибуля. Речовина кверцетин і сполуки сірки, наявні в цьому продукті, роблять його натуральним ліками від хвороб легенів і дихальних шляхів. Молода цибуля має досить м’який смак, що дає змогу вживати її в сирому вигляді.

Цикорій. Червоний цикорій радіккіо багатий інуліном, найбільш корисним типом клітковини для зміцнення кишкової мікробіоти. Здорова флора кишківника особливо ефективно допомагає імунній системі запобігати інфекціям, включаючи легеневі.

Яблука. Згідно з дослідженням Університетської клініки Святого Георгія в Лондоні, для зміцнення органу, поліпшення легеневої функції дуже корисно з’їдати одне-два яблука в день. Вчені констатують: любителі яблук демонструють більший обсяг легенів. Продукт містить кверцетин, флавоноїди, має антиоксидантні та протизапальні властивості і відмінно захищає легені від агресорів із зовнішнього середовища у вигляді забрудненого повітря, алергенів, тютюнового диму тощо.

Нагадаємо, що експерти розповіли, кого може вбити піца та морозиво.

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Більше з розділу Агро
Прогноз виробництва цукру в Україні: оцінки асоціації «Укрцукор»
Як травневі пилові бурі та квітневі заморозки вплинули на стан посівів буряку і що тепер буде з цукром
2 хв на прочитанняВчора
Національний день чаю з льодом: історія, секрети та рецепти освіжаючого напою
10 червня світ відзначає День чаю з льодом - три цікаві рецепти
2 хв на прочитанняВчора
Фото ілюстративне
Кабмін усунув диспропорції в розрахунках оцінки землі для збільшення доходів громад
3 хв на прочитання09 Червня 2026
Фото: Free-Photos / Pixabay
Черкащина завершує посівну кампанію: всупереч примхам погоди засіяно понад 800 тисяч гектарів
1 хв на прочитання09 Червня 2026
Мистецтво не втручатися: феномен крафтової виноробні Biologist
2 хв на прочитання08 Червня 2026
Врожаю не буде: 5 грубих помилок у догляді за огірками, які залишать вас із порожніми грядками
2 хв на прочитання08 Червня 2026
Канада досліджує сукупний вплив триазольних пестицидів на здоров'я людини
2 хв на прочитання07 Червня 2026
Оголошено 37 аукціонів на розмінування на понад 760 млн грн угідь
1 хв на прочитання07 Червня 2026
Більше з GreenPost
НМТ на Одещині тривав до 13 годин
НМТ завдовжки у 13 годин: на Одещині випускники складали іспит в екстремальних умовах через тривоги
2 хв на прочитанняВчора
Фото ілюстративне
На Черкащині судитимуть керівництво мережі АЗС за нелегальний продаж пального
1 хв на прочитанняВчора
Фото ілюстративне
Хлороформ та жорсткість: у кількох містах Вінниччини питна вода не пройшла перевірку
1 хв на прочитанняВчора
Фото ілюстративне: Kenny Goossen _ Unsplash
«Привид лісу» під загрозою: в Україні залишилося близько 500 особин євразійської рисі
2 хв на прочитанняВчора
Адаптація екологічних директив - один з ключових викликів на шляху до ЄС
3 хв на прочитанняВчора
Як опція автовикупу та спецрезерви допомагають придбати дефіцитні квитки - УЗ
2 хв на прочитанняВчора
Пенсійний фонд спростував чутки про анулювання страхового стажу після десятого червня
2 хв на прочитанняВчора
Суд визнав урізану індексацію пенсій незаконною
2 хв на прочитанняВчора