Вчені визначили, чому денний сон може бути передвісником діабету

Дослідники провели експеримент

1 хв на прочитання29 Червня 2022, 15:20

Вчені з Оксфордського університету виявили, що порушення сну та виникнення діабету мають прямий зв'язок.

Дослідники провели експеримент, в якому встановили, що мутація гена MTNR1B, що відповідає за вироблення в організмі людини гормону мелатоніну, веде як до порушення сну, так і до виникнення діабету другого типу. Результати дослідження було опубліковано у свіжому номері газети Guardian, пише medicina.

Вченим вперше вдалося встановити зв'язок між внутрішнім механізмом сну та захворюванням, яке зараз перетворюється на одне з найбільш поширених у сучасному західному суспільстві. В результаті відкриття з'явилася можливість проведення тестів, які дозволять на ранніх стадіях виявити тенденцію до появи діабету і цим запобігти його розвитку, стверджують фахівці.

Численні дослідження доводять, що тривалість та якість сну відіграють важливу роль у збереженні здоров'я людини. За словами вчених, незважаючи на те, що рекомендована тривалість сну залежить від віку та особистих потреб організму, дорослій людині, як правило, потрібно не менше 8 годин сну на добу. Фахівці зазначають, що останніми роками спостерігають значне зменшення тривалості та погіршення якості сну. Цьому сприяє розвиток сучасних технологій. Так, використання комп'ютера, електронної книги чи мобільного телефону перед сном може спровокувати розвиток безсоння. Здоровий сон допомагає людині бути в тонусі, мати гарний настрій та ін.

До слова: Як покращити сон за допомогою їжі: радить лікар