Догори
Дати відгук

Які наслідки для здоров'я має регулярна відмова від сніданку чи вечері

Вчені попередили, що можна отримати проблеми з фігурою.

1 хв на прочитання28 Січня 2021, 22:57
Наслідки від регулярної відмови від сніданку, обіду чи вечері. Наслідки від регулярної відмови від сніданку, обіду чи вечері.
Поділитись:

Відповідно до недавнього дослідження Університету Осаки в Японії, вчені дізналися, які наслідки має постійна відмова від сніданку чи вечері для здоров'я, повідомляє insider.

У період з 2007 до 2015 року дослідницька група обстежила 17 573 юнаків і 8 860 дівчат. У середньому студентів обстежували й опитували у період від двох до чотирьох років навчання. Вчені також записували фактори навколишнього середовища, такі як звички сну, куріння, вживання їжі та споживання алкоголю.

Вони прийшли до висновку, що студенти, які пропускали певні прийоми їжі, з більшою ймовірністю набирали вагу та навіть мали більший ризик ожиріння.

Ця кореляція була найбільш очевидна серед тих студентів, які «завжди» або «час від часу» пропускали або сніданок, або обід: 10,7 та 14,7 % хлопців додали у вазі, тоді як серед дівчат таких було 16,9 та майже 23 %.

А от пропущена вечеря могла призвести до посилення почуття голоду на наступний день, тому молодь  надмірно споживала їжу на сніданок та обід у цей день. З іншого боку, пропустивши вечерю, багато учасників втрачали важливі поживні речовини через брак овочів, що в інших дослідженнях також призвело до подальшого збільшення ваги.

Тож, якщо ви споживаєте менше калорій, ніж витрачаєте, вага знижується. У довгостроковій перспективі якість страв і загальна потреба в калоріях важливіша, ніж пропуск одного прийому їжі.

Нагадаємо, що лікарі розповіли, про що свідчать судинні зірочки на обличчі та тілі.

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Більше з розділу Здоров'я
Кадрові рішення Кабміну 13 серпня: нові призначення в МОЗ та звільнення
Нові призначення в МОЗ та звільнення у двох міністерствах: уряд ухвалив низку кадрових рішень
1 хв на прочитання52 хвилини тому
13 серпня всесвітній день шульги
13 серпня відзначають Всесвітній день шульги та привертають увагу до їхніх потреб
1 хв на прочитання6 годин тому
Фото: AP
Дональд Трамп блокує федеральне фінансування процедур зміни статі для неповнолітніх у США
1 хв на прочитанняВчора
Як подолати захитування в транспорті
Як позбутися нудоти та дискомфорту під час тривалих поїздок
2 хв на прочитанняВчора
Світло на «невидиму» дитину: чому 12 серпня відзначають День середньої дитини
2 хв на прочитанняВчора
Корисні альтернативи ранковій каві, які допоможуть прокинутися м'яко без шкоди для шлунку
1 хв на прочитанняВчора
Науковці довели користь 10-хвилинних прогулянок після їжі для профілактики діабету
1 хв на прочитання11 Серпня 2026
Свято безумовної любові: історія, значення та традиції Дня синів і дочок
2 хв на прочитання11 Серпня 2026
Більше з GreenPost
Один з кар'єрів ОГХК (Об’єднана гірничо-хімічна компанія). Фото: ubiz.ua
Енергетичний комітет ВР підтримав законопроєкти про прискорення розбудови мереж та корпоратизацію СхідГЗК
2 хв на прочитання7 хвилин тому
Фото: ДСНС Одещини
Росія вдарила по енергетиці Одещини: знеструмлення у чотирьох областях
2 хв на прочитання2 години тому
Рідкісну златку евритирею дубову виявили у Голосіївському парку
Екологи виявили рідкісного та корисного жука у столичному Голосіївському парку
1 хв на прочитання3 години тому
Запаси соняшнику в Україні сягнули 947 тисяч тонн
Українські заводи переробили дев'ять мільйонів тонн соняшнику за сезон
1 хв на прочитання4 години тому
Екологи виявили масову загибель риби на Хаджибейському лимані
1 хв на прочитання6 годин тому
Поліція розпочала два кримінальні провадження через засипання річки Золота Липа
1 хв на прочитання7 годин тому
Екоінспектори розслідують загибель червонокнижної лосихи
1 хв на прочитання10 годин тому
Паркани біля самої води: Житомирський суд відкрив провадження щодо обмеження доступу громадян до Тетерева
2 хв на прочитанняВчора