Музика змінює суб’єктивне відчуття часу очікування, але слід враховувати особливості аудиторії — маркетолог
Слід пам'ятати, що люди, як правило, протягом усього життя воліють ту музику, яку воліли у 15-25 років.
Будь-яка компанія прагне заощадити на кількості операторів кол-центру, тому клієнтам треба чекати у черзі. Та оскільки чекати ніхто не любить, то, коли ми дзвонимо до служби підтримки, перше, що чуємо — це музика. Річ у тім, що музика здатна зменшити час, що суб'єктивно сприймається, пояснює маркетолог Микола Молчанов.
Так, згідно з дослідженням AT&T Survey, звичайні гудки протягом 30 секунд суб'єктивно відчуваються як півтори хвилини. А ось півхвилини музики сприймаються як 15 секунд.
«Інформація, що сприймається на слух — друга за значущістю людини. І краще використати цей канал. Не лише дзвінки. Стискати час корисно у банках, лікарнях, майстернях — скрізь, де доводиться чекати. Навіть у рітейлі — бажано, щоб покупець не усвідомлював, скільки часу він уже приміряє джинси в магазині», — радить маркетолог.
Він нагадує про «правило великого пальця»: складні музичні треки утримують увагу краще за прості. А ось стиль музики залежить від цільової аудиторії. Тому слід пам'ятати, що люди, як правило, протягом усього життя воліють ту музику, яку воліли у 15-25 років.
Більше новин читайте на GreenPost.