Догори
Дати відгук

Знай свої права - права споживача при обслуговуванні на АЗС

Вони такі ж, як і у відвідувачів магазинів.

2 хв на прочитання30 Вересня 2024, 14:37
Які права має споживач при купівлі автомобільного палива на автозаправній станції
Pixabay Які права має споживач при купівлі автомобільного палива на автозаправній станції Pixabay
Поділитись:

Які права має споживач при купівлі автомобільного палива на автозаправній станції? Такі ж, як і відвідувачі магазинів.

Чим регламентується робота АЗС? Правилами роздрібної торгівлі нафтопродуктами встановлено порядок роздрібної торгівлі пальним, оливами, мастилами, вимоги стосовно дотримання прав споживачів щодо належної якості нафтопродуктів, безпеки для життя та здоров’я споживачів і рівня торговельного обслуговування визначений.

Держпродспоживслужба звертає увагу споживачів:

  • суб’єкт господарювання, що здійснює торгівлю нафтопродуктами, зобов’язаний надати споживачеві необхідну, доступну, достовірну та своєчасну інформацію про нафтопродукти, а також на вимогу споживача – копію документа про якість (паспорт якості) пального та копію декларації про відповідність;
  • оператор АЗС при розрахунку за придбані нафтопродукти зобов’язаний видати розрахунковий документ, який підтверджує факт купівлі товару;
  • перед початком кожного відпуску нафтопродуктів дані об'єму та вартості на табло колонки повинні обов'язково встановлюватися на нульову позначку;
  • якщо при заправці автомобіля виникли сумніви щодо точності вимірювань колонкою, є підозра у недоливі під час відпуску пального, необхідно звернутися до оператора автозаправної станції. Оператор зобов'язаний негайно провести контроль точності під час відпуску дози за допомогою еталонного мірника. Згідно з пунктом 15 Правил роздрібної торгівлі нафтопродуктами, відхилення об’єму відпущеної у еталонний мірник дози рідкого пального з динамічною в'язкістю до 1000 мПа не повинно перевищувати 0,5 відсотка, оливи – 1 відсоток, газу нафтового скрапленого – 1 відсоток. Еталонні мірники підлягають калібруванню.
  • якщо виявлено недолив, споживачу відшкодовуються фактичні збитки, визначені за допомогою еталонного мірника. Подальше використання цієї колонки припиняється до проведення ремонту та повірки після ремонту.

У разі виникнення претензій у споживача стосовно якості послуг, що були надані на автозаправній станції та відмови суб’єкта господарювання задовольнити висунуті ним вимоги відповідно до чинного законодавства про захист прав споживачів, він має право звернутися із заявою до територіального органу Держпродспоживслужби за місцем розташування АЗС.

Більше новин читайте на GreenPost.

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Більше з розділу Енерго
Комітет ВРУ обговорив перспективи біопалива в Україні
У Хмельницькому обговорили перспективи розвитку біопалива в Україні
1 хв на прочитання10 годин тому
ФОТО: ілюстративне
Міненерго опублікувало проєкт Правил технічної експлуатації систем газопостачання
1 хв на прочитанняВчора
Фото надано НЕФКО
Енергоефективну модернізацію пройшли три садочки у Рівному
4 хв на прочитанняВчора
Розвиток відновлювальних джерел енергії
Image by BlueGriffin from Pixabay
Розвиток відновлювальних джерел енергії як пріоритет державної енергетичної політики
2 хв на прочитання10 Жовтня 2024
Без мікрохвильовок, бойлерів і електроопалення: Міненерго закликає економити
2 хв на прочитання10 Жовтня 2024
Україна потребує додаткових систем захисту енергетичних об'єктів – Міненерго
1 хв на прочитання09 Жовтня 2024
Реформа зменшення та контролю промислового забруднення: що нового у ЄС
2 хв на прочитання09 Жовтня 2024
Таких руйнувань не зазнавала жодна енергосистема у світі: Міненерго підбиває підсумки року
1 хв на прочитання09 Жовтня 2024
Більше з GreenPost