Догори
Дати відгук

Вчені виявили, що сніданок до 8:30 помітно знижує ризики діабету

Дослідники з Північно-Західного університету проаналізували дані 10 575 дорослих людей.

2 хв на прочитання28 Березня 2021, 07:35
Вчені виявили, що сніданок до 8:30 помітно знижує ризики діабету. Вчені виявили, що сніданок до 8:30 помітно знижує ризики діабету.
Поділитись:

До цього висновку вчені прийшли після аналізу звичок більш ніж 10 тисяч осіб, деякі з яких дотримувалися інтервального голодування. Виявилося, що на ризики метаболічних порушень впливає час прийому першої їжі, а не годинник голодування протягом доби.

Захворюваність на діабет другого типу вже давно порівняли з пандемією, тому вчені намагаються знайти прості та ефективні заходи для профілактики хвороби. В цей час на діабет хворіють понад 400 млн дорослих і дітей і головною причиною залишається малорухливий спосіб життя і незбалансоване харчування.

З попередніх досліджень вчені знали, що обмеження прийому їжі по часу протягом доби (інтервальне голодування) покращує метаболічні показники. Тепер вони хотіли з’ясувати, як режим дня і прийом їжі в ранні години позначається на метаболічному здоров’ї.

Дослідники з Північно-Західного університету проаналізували дані 10 575 дорослих людей і розділили їх на три групи в залежності від режиму прийому їжі: в період менш як 10 годин на добу, 10-13 годин на добу і понад 13 годин на добу. Потім учасників розподілили в шість підгруп в залежності від часу сніданку – до або після 8-30 ранку.

Головний критерій користі раннього сніданку оцінювали, виходячи з показників рівня цукру в крові натще й оцінки інсулінорезистентності. Відомо, що резистентність до інсуліну і високий рівень цукру в крові впливають на метаболізм людини та перетравлення їжі. Порушення цих процесів поступово призводить до таких захворювань як діабет.

Виявилося, що інсулінорезистентність була вище при більш короткій перерві між останнім вечерею і новим сніданком, але нижче у всіх групах, де люди снідали до 8-30 ранку. У них також був нижчий рівень цукру в крові.

«Це означає, що час (прийому їжі) важливіший показник для запуску метаболічних змін, ніж тривалість голодування», – заявила автор роботи Маррей Алі.

До слова, медики знайшли новий спосіб, як швидко знизити холестерин і схуднути.

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Більше з розділу Здоров'я
Фото:
Hit FM
Науковці довели користь 10-хвилинних прогулянок після їжі для профілактики діабету
1 хв на прочитанняВчора
День синів і дочок 11 серпня: історія, значення та традиції свята
Свято безумовної любові: історія, значення та традиції Дня синів і дочок
2 хв на прочитанняВчора
Фото з відкритих джерел
Кінетичний пісок: від шведського винайдення до улюбленої іграшки мільйонів дітей та дорослих
2 хв на прочитанняВчора
В Одесі викрили трьох лікарів на схемі з фіктивною інвалідністю
В Одесі трьох лікарів викрили на продажу фіктивної інвалідності за $7500
1 хв на прочитання10 Серпня 2026
Пастка технологій: Apple Watch та фітнес-трекери провокують тривожність і психологічний тиск
1 хв на прочитання09 Серпня 2026
В Україні зафіксовано випадки лихоманки Західного Нілу: чим небезпечна інфекція та як захиститися
2 хв на прочитання09 Серпня 2026
Забруднене повітря спровоковує загострення ревматоїдного артриту
1 хв на прочитання09 Серпня 2026
Астрономічний пік серпня: астрологи та метеорологи назвали дати сонячного затемнення і геомагнітних коливань
2 хв на прочитання08 Серпня 2026
Більше з GreenPost
День жалоби у Запорізькій області 12 серпня
У Запорізькій області оголосили День жалоби за загиблими від російського обстрілу
1 хв на прочитанняВчора
Фото ілюстративне
Верховний Суд заборонив чиновникам забирати пільги у травмованих військовослужбовців
2 хв на прочитанняВчора
Фото: Clutch.ua
Коридор затемнень (12–28 серпня): як пережити період трансформацій та зберегти гармонію
3 хв на прочитанняВчора
У Мукачеві другу добу гасять пожежу на сміттєзвалищі
У Мукачеві другу добу триває гасіння пожежі на полігоні ТПВ
1 хв на прочитанняВчора
Екологічна надзвичайна подія в Житомирі: у річці Кам'янка через скиди стічних вод загинуло понад тисячу рибин
1 хв на прочитанняВчора
Трагедія в Запоріжжі: через балістичний удар РФ повністю зупинився комбінат «Запоріжсталь»
1 хв на прочитанняВчора
Відлиги, ожеледь і короткі заморозки: чим здивує українців майбутній зимовий сезон
1 хв на прочитанняВчора
На Одещині та в більшості регіонів України впроваджують заборону на вилов раків
2 хв на прочитанняВчора