Догори
Дати відгук
  • Головна
  • Новини
  • Агро
  • У порту Ємену вже місяць утримують судно з 18 тисячами тонн української пшениці

У порту Ємену вже місяць утримують судно з 18 тисячами тонн української пшениці

Власник судна заявляє про комерційні маніпуляції та порушення міжнародного морського права, екіпаж не може покинути борт.

2 хв на прочитання4 години тому
Заручники комерційного спору: в Ємені затримано судно з українською пшеницею Заручники комерційного спору: в Ємені затримано судно з українською пшеницею
Поділитись:

Вантажне судно M/V Toi Challenger, яке перевозило близько 18 тисяч тонн української пшениці, вже понад місяць перебуває у порту Аль-Мукалла в Ємені. Директор компанії-власника судна «Інтегрований Транспортний Менеджмент Групп» Андрій Науменко повідомив Latifundist.com, що ситуація має ознаки комерційної маніпуляції та грубого порушення міжнародного морського права, оскільки екіпажу не дозволяють покинути судно.

За словами Науменка, вантаж пшениці призначався для компаній Al Rayyan Salalah Mills та Arabian Sea Fisheries. Транспортування здійснювалося на підставі чистих коносаментів, які підтверджували належний стан товару під час завантаження в порту відправлення. Однак після прибуття до порту призначення вантажоодержувачі без жодних юридичних підстав відмовилися приймати товар.

Юристи та експерти висловлюють припущення про можливу змову між місцевою владою та комерційними структурами, що призвело до фактичного утримання судна та його міжнародного екіпажу в якості заручників у регіональному комерційному конфлікті.

«Неприпустимо, щоб через комерційний спір вантажоотримувача страждало невинне судно та його міжнародний екіпаж. Наше судно було належним чином зафрахтоване, завантажене та доставлене. Відсутні будь-які правові підстави для його утримання в Аль-Мукалла», — наголосив Андрій Науменко.

У компанії-власнику повідомляють, що їхні збитки вже перевищили шестизначну суму в євро через витрати на простій судна, втрачені контракти на тайм-чартер та репутаційні втрати. Ситуацію ускладнює той факт, що Ємен залишається зоною активного військового конфлікту, що створює додаткові ризики для життя екіпажу. Частина моряків перебуває на борту вже довше встановлених термінів контрактів і не має можливості залишити судно.

Фрахтовий брокер та засновник компанії MB Navigation S.A. Костянтин Соболь підтвердив цю інформацію Latifundist.com та додав, що його компанія надає консультаційну допомогу судновласнику для вирішення цієї складної ситуації.

Більше новин читайте на GreenPost.

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Більше з GreenPost
Ігрова приставка Playstation 4. Фото: Britta Pedersen/dpa/picture alliance
Британія та ЄС заборонили постачати в РФ ігрові консолі — їх використовують для управління дронами на війні в Україні
6 хв на прочитання25 Квітня 2025
Безпечне навчання: на Одещині запрацювала перша підземна школа-бомбосховище. Фото: Odesa Online
На Одещині відкрили перше антирадіаційне бомбосховище
2 хв на прочитання2 години тому
Безкоштовна стоматологія для ветеранів: як отримати допомогу у 2025 році. Фото: Jonathan Borba / Unsplash
Скільки українських захисників скористалися безкоштовним зубопротезуванням - відповідь МОЗ
3 хв на прочитання2 години тому
Пластик: несподівані аргументи на користь його "зеленості"
Пластик екологічніший, ніж здається - The Economist
2 хв на прочитання3 години тому
Південнокорейська компанія побудує в Одесі ТЕЦ на відходах за 106 мільйонів доларів
2 хв на прочитання5 годин тому
Астрологічний прогноз і гороскоп для всіх на 25 квітня 2025 року
3 хв на прочитання6 годин тому
Масований ракетний удар по Україні: десятки загиблих і поранених, масштабні руйнування​
2 хв на прочитання7 годин тому
На Миколаївщині зафіксовано випадок замору риби
1 хв на прочитання8 годин тому