- Головна
- Новини
- Агро
- С/Г продукція
- Що найчастіше купують люди в магазинах під час епідемії COVID
Що найчастіше купують люди в магазинах під час епідемії COVID
Свіжі фрукти й молоко у лідерах, а черевички на підборах та шафи "пасуть задніх".
Алкоголь та свіжі фрукти й зелень - ось які товари найчастіше купували в усьому світі з лютого 2020 року, коли всі континенти накрила епідемія коронавірусу. BBC опублікували цікаві результати досліджень маркетологів.
Що на карантині купують найбільше
Люди позбулися можливості відвідувати ресторани та заклади громадського харчування. У зв'язку з чим почали купувати більше продуктів для приготування смаколиків вдома. Маркетологи стверджують, що у світі на 10% виріс продаж червоного м'яса. У Великобританії різко зріс попит на молочні продукти й свіжі фрукти. овочі та зелень. На них витратили на 257 млн фунтів стерлінгів більше, ніж у 2019 році.
Також у світі зріс попит на гігієнічні засоби для наведення ладу у ванній кімнаті та на кухні. Їх продали на 33% більше, ніж позаминулого року. Лідером серед побутової техніки, яку готові купувати мешканці всіх континентів, стала посудомийна машина. Попит на неї зріс на 40%.
Серед косметики найбільшою популярністю зараз користується фарба для волосся. Її продаж зріс на 30%. Фахівці пояснюють це тим, що жінки (переважно) та чоловіки через жорсткі карантинні обмеження не змогли за потреби відвідувати салони краси та перукарні. І єдиним виходом із ситуації для них стало облаштувати "індустрію краси" в себе вдома.
Але усі рекорди у карантинному 2020 році побили алкогольні напої. Міцного алкоголю (віскі, коньяк, горілка) продали на 40% більше, ніж зазвичай. На 49% зросло вживання пива та вина. За допомогою алкоголю люди прагнуть розслабитися та зняти стрес. викликаний невизначеністю та страхом за власне майбутнє та майбутнє планети в цілому. А дехто, отримавши купу вільного часу на карантині, просто не знає, чим себе зайняти ще, окрім вживання міцних напоїв.
...а від чого коронавірус змусив відмовитися
Під час карантину найбільше, за оцінками фахівців, постраждали індустрія моди та краси. На 40% впав продаж жіночих черевиків на високих підборах - їх просто немає куди вдягати, коли майже всі працюють дистанційно, а на вулицю виходять лише до магазину та аптеки.
На 25% впав продаж професійних засобів для макіяжу. Причина та само.
Супермаркети ще досі не реалізували позаминулорічні запаси сонцезахисних кремів. Адже через закриті кордони влітку 2020 року рекордно зменшилася кількість відпусток.
Продаж одягу скоротився на 20%. Люди надавали перевагу спортивному одягу та піжамам.
На 25% менше стали купувати нові меблі. Зазвичай, такі покупки клієнти люблять робити особисто: прийти до шоуруму та все помацати своїми руками. Купувати великі габаритні меблі через інтернет споживачі побоюються. Адже немає гарантії, що так вчасно можна помітити негаразди у конструкції чи зовнішньому вигляді шафи або омріяного ліжка.
Як писав GreenPost раніше, в Україні змінився асортимент смаколиків на новорічному столі. Люди все більше готові й хочуть експериментувати зі стравами. На святкове меню вплинули також анонсоване здорожчання тарифів на комунальні послуги та зростання цін на продукти.