Догори
Дати відгук

Риб'ячий жир і серце: американські дослідники говорять про нові відкриття

Досить часто на результати досліджень впливають різновиди використовуваних типів продукту і плацебо.

2 хв на прочитання20 Листопада 2020, 14:05
Поділитись:

Риб'ячий жир належить до числа найпопулярніших харчових добавок. У його складі містяться Омега-3 жирні кислоти, які вважаються дуже корисними для людського організму. Чимало людей приймають жир, адже згідно із заявою Всесвітньої організації охорони здоров'я, кожна людина для зміцнення здоров'я повинна вживати від 1-ої до 2-ух жирних риб в тиждень. За умови відсутності можливості вживання жирної риби даний продукт можна замінити включенням в раціон харчових добавок Омега-3. 

Проте, споживаючи таку добавку, слід дотримуватися міри та знати, на що саме впливає препарат. Так, авторитетний науковий журнал Journal of the American Medical Association опублікував дослідження вчених з Cleveland Clinic. Вони довели, що поширені різновиди риб'ячого жиру можуть і не бути корисними для серця, як це завжди вважалося.

Так при підвищених дозах жирних кислот Омега-3 ймовірність людини зіткнутися з будь-якими важкими серцево-судинними захворюваннями чомусь не знижувалася. При цьому докази щодо використання риб'ячого жиру для захисту серця неоднозначні. Досить часто на результати досліджень впливають різновиди використовуваних типів продукту і плацебо.

Кардіологи вважають, що різні види риб'ячого жиру, особливо ейкозапентаєнова і докозагексаєнова жирні кислоти (EPA і DHA), по-різному впливають на організм. Для більш глибокого розуміння цього впливу риб'ячого жиру на серцево-судинну систему потрібне проведення більшої кількості досліджень.

В ході нинішнього рандомізованого клінічного дослідження за участю 13 078 чоловік добровольці отримували щодня або жирні кислоти Омега-3 в підвищеному дозуванні, що містять EPA і DHA, або плацебо з кукурудзяним маслом. Всі вони вже брали статини для зниження холестерину, у всіх раніше виявили ризики серцево-судинних захворювань. Через деякий час це дослідження довелося призупинити, оскільки ніяких відмінностей в серцево-судинних хворобах між двома групами виявити не вдалося. Більш того, 67% учасників першої групи, які обрали риб'ячий жир, зіткнулися з аритмією.

Відомо, щоб легені краще працювали — щодня їжте бутербродик із салом.

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Більше з розділу Здоров'я
Ботулізм в Україні 2026: статистика, симптоми та правила безпеки
Підступність ботулотоксину: небезпечну отруту неможливо виявити за смаком чи зовнішнім виглядом
3 хв на прочитання2 години тому
Українець Іван Зінов’єв став чемпіоном світу з шахів
Іван Зінов’єв виборов золото на ювілейному чемпіонаті світу з шахів
2 хв на прочитання5 годин тому
Втома, тривога й набір ваги: коли причина в гормонах
Хронічна втома, тривога й набір ваги — коли проблема не в режимі, а в гормонах
3 хв на прочитання14 годин тому
Фото: ілюстративне
Уряд спростив вимоги до оплати реабілітаційних послуг за Програмою медичних гарантій
1 хв на прочитанняВчора
Тернопільські лікарі виходжують немовля з екстремально низькою масою тіла
2 хв на прочитанняВчора
Роль тесту на ПСА та регулярних обстежень у профілактиці онкопатологій
2 хв на прочитанняВчора
НМТ завдовжки у 13 годин: на Одещині випускники складали іспит в екстремальних умовах через тривоги
2 хв на прочитання10 Червня 2026
Хлороформ та жорсткість: у кількох містах Вінниччини питна вода не пройшла перевірку
1 хв на прочитання10 Червня 2026
Більше з GreenPost
Закон 4699-IX: російську мову вилучено з Європейської хартії в Україні
Президент України підписав закон про зміни до Європейської хартії
2 хв на прочитання59 хвилин тому
Фото: Прокуратура України
Матір на Закарпатті засуджено до 8 років ув’язнення за торгівлю власними дітьми
2 хв на прочитання4 години тому
"Карпатський трамвайчик", с. Вигода
П'ять українських сіл номіновано на світову премію ООН The Best Tourism Villages 2026
3 хв на прочитання7 годин тому
Фото: Державна екологічна інспекція у Волинській області
Екоінспектори зафіксували масштабне розорювання прибережної смуги на Волині
2 хв на прочитання8 годин тому
«Революція фламінго» проти Трампа: що блокує євроінтеграцію Албанії
3 хв на прочитання10 годин тому
Національна гордість Бразилії: значення кашаси для світової барної культури
2 хв на прочитання11 годин тому
Символізм флористичної культури: як королева квітів завоювала провідні позиції у садівництві
2 хв на прочитання13 годин тому
На Півдні України стартував прийом заявок на субсидії для вирощування бавовнику
2 хв на прочитанняВчора