Догори
Дати відгук

Коли електронне направлення від лікаря не потрібне — НСЗУ

Електронне направлення діє впродовж одного року від дати створення.

2 хв на прочитання29 Травня 2021, 17:53
Коли електронне направлення від лікаря не потрібне — НСЗУ Коли електронне направлення від лікаря не потрібне — НСЗУ
Поділитись:

За програмою медичних гарантій електронне направлення від сімейного лікаря є умовою для безплатної медичної допомоги. Водночас у Національній службі здоров'я пояснили, в яких випадках електронне направлення не потрібне.

Як повідомили в НСЗУ, пацієнт самостійно обирає медзаклад, в який звернутися за консультацією, незалежно від свого місця проживання чи реєстрації, або того, в якому районі чи місті працює лікар, який виписав таке направлення. А електронне направлення діє впродовж одного року від дати створення.

Коли направлення не потрібне

Проте, таке направлення не потрібно, якщо потрібно потрапити на консультацію до лікарів-спеціалістів, зокрема, гінеколога, психіатра, стоматолога, педіатра, нарколога, фтизіатра, а також до лікаря, у якого пацієнт із хронічними захворюваннями перебуває під медичним наглядом.

Також направлення не потрібно, коли пацієнт отримує платну послугу, яка офіційно затверджена в лікарні й оплата за неї здійснюється у вигляді офіційних платежів через касу закладу.

Без направлення надається й екстрена та невідкладна допомога, а саме тоді, коли відбувається раптове погіршення фізичного або психічного здоров'я, яке становить пряму та невідворотну загрозу життю та здоров'ю людини.

"Такий стан потребує проведення невідкладних лікувальних заходів. Обсяг безоплатних медичних послуг таким пацієнтам надається, відповідно до потреб пацієнта. Якщо ургентний пацієнт потребує госпіталізації, він отримає безоплатні медичні послуги за пакетами стаціонарної допомоги. І не має значення, чи він сам звернувся до лікарні у невідкладному стані, чи був доставлений бригадою екстреної медичної допомоги", – повідомили в НСЗУ.

Що робити, коли відмовили у наданні безплатних послуг

У НСЗУ підкреслюють, якщо у закладі безпідставно відмовили в наданні послуг, передбачених Програмою медичних гарантій, або вимагали гроші, – це є порушенням прав пацієнта та умов договору між лікарнею та НСЗУ.

"В такому разі можна залишити скаргу через електронну форму на сайті НСЗУ у розділі “Громадянам”. За алгоритмом дій пацієнта у таких випадках можна звернутись до оператора контакт-центру НСЗУ за номером 16-77", – пояснили в НСЗУ.

Нагадаємо, в Україні збільшився середній розмір лікарняного.

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Більше з розділу Здоров'я
Фото: News-medical.net
Фінляндія очолює світовий рейтинг за дитячим діабетом: у чому причина?
3 хв на прочитанняВчора
Фото: Cdc.gov
Туберкульоз: від хвороби бідних до виклику для багатіїв?
4 хв на прочитанняВчора
Фото: Pacificcertifications.com
Новий закон про психічне здоров’я: що змінилося для психологів, психотерапевтів і їхніх клієнтів
5 хв на прочитанняВчора
Авіакатастрофа в Бангладеш: винищувач впав на школу, 19 загиблих
Військовий літак впав на школу, щонайменше 19 загиблих та понад 100 поранених
1 хв на прочитанняВчора
Уряд провів масштабну реформу, створивши три "суперміністерства" та ліквідувавши низку відомств
2 хв на прочитанняВчора
«Шанси близькі до нуля, але вони є»: гінеколог пояснює, коли настає менопауза і чи можна завагітніти після 50
4 хв на прочитанняВчора
День "шкідливих смаколиків": чому бургери - нездорова їжа, якщо в них є салат і помідори
2 хв на прочитанняВчора
На Закарпатті зафіксували випадки небезпечної паразитарної хвороби
2 хв на прочитанняВчора