Догори
Дати відгук

Завдяки субсидіям для бідних в Індонезії скоротились рубки лісу

2 хв на прочитання16 Червня 2020, 12:11
Image by Rolf van de Wal from Pixabay Image by Rolf van de Wal from Pixabay
Поділитись:

Субсидії для бідних людей в Індонезії допомогли скоротити незаконну вирубку дерев на 30%. Такі висновки вчені змогли зробити на основі аналізу супутникових знімків, пише Хайтек.

Влада Індонезії відзвітувала про 30% скорочення незаконної вирубки лісів і пов'язала це з програмою по боротьбі з бідністю. У 2007 році в країні запустили програму, в рамках якої найбіднішим жителям країни виплачуються гроші при дотриманні певних умов. Крім того, уряд безкоштовно надає продовольство і медикаменти багатодітним сім'ям.

Відомо, що бідні верстви населення в Індонезії активно займаються незаконною вирубкою лісів для подальшого продажу. Так люди заробляють гроші і очищають землі для сільського господарства, щоб вирощувати худобу. На початку програми Індонезія займала третє місце у світі за площею тропічних лісів і мала одну з найвищих темпів знеліснення, особливо в незайманих лісах.

Уряд Індонезії вже відзначав, що їхня програма значно скоротила кількість людей, які займаються незаконною вирубкою. Але тепер дослідники з Національного університету Сінгапуру проаналізували супутникові дані, що показують щорічні втрати лісу під час роботи програми по боротьбі з бідністю. Вони прийшли до висновку, що за цей час обсяг незаконних вирубок скоротився на 30%, причому цілі райони, де проживають люди з малою кількістю доходів, перестали скорочувати площі лісистої місцевості навколо себе.

«Якщо поліпшення життя сім'ї також означає захист навколишнього середовища, то це велика перемога - можна відразу вирішити дві проблеми», - зазначив Джон Буш, економіст-еколог Інституту інновацій Землі в Сан-Франциско, який не брав участі в дослідженні.

На його думку, дослідники змогли навести докази того, що між програмою влади і скороченням вирубок є прямий зв'язок.

Ліси нині є стратегічним ресурсом людства у боротьбі з кліматичними змінами, адже, нагадаємо, нинішній рівень CO2 виявився найвищим за 23 млн років.

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Більше з розділу Еко
Масова загибель риби у річці Кам’янка в Житомирі
Екологічна надзвичайна подія в Житомирі: у річці Кам'янка через скиди стічних вод загинуло понад тисячу рибин
1 хв на прочитання6 годин тому
Прогноз погоди на зиму 2026/2027 в Україні
Відлиги, ожеледь і короткі заморозки: чим здивує українців майбутній зимовий сезон
1 хв на прочитання9 годин тому
З 15 серпня на Одещині забороняють вилов раків.
На Одещині та в більшості регіонів України впроваджують заборону на вилов раків
2 хв на прочитання10 годин тому
У Болгарії на дні Дунаю відкрилися залишки давньоримського Костянтинівського мосту
У Болгарії через обмілення річки виявили залишки мосту IV століття
1 хв на прочитання12 годин тому
День Федора та Василя: чому 11 серпня турбуються про худобу
2 хв на прочитання15 годин тому
Чому вода у Шацьких озерах відступає від берегів
1 хв на прочитанняВчора
Столітні велетні з Америки: як на Рахівщині прижилися справжні «мамонтові дерева»
1 хв на прочитанняВчора
Екологічна надзвичайна подія: у річці Мика загинуло понад 1,3 тисячі рибин
1 хв на прочитанняВчора
Більше з GreenPost
День жалоби у Запорізькій області 12 серпня
У Запорізькій області оголосили День жалоби за загиблими від російського обстрілу
1 хв на прочитання2 години тому
Фото ілюстративне
Верховний Суд заборонив чиновникам забирати пільги у травмованих військовослужбовців
2 хв на прочитання3 години тому
Фото: Clutch.ua
Коридор затемнень (12–28 серпня): як пережити період трансформацій та зберегти гармонію
3 хв на прочитання4 години тому
У Мукачеві другу добу гасять пожежу на сміттєзвалищі
У Мукачеві другу добу триває гасіння пожежі на полігоні ТПВ
1 хв на прочитання5 годин тому
Трагедія в Запоріжжі: через балістичний удар РФ повністю зупинився комбінат «Запоріжсталь»
1 хв на прочитання7 годин тому
Науковці довели користь 10-хвилинних прогулянок після їжі для профілактики діабету
1 хв на прочитання8 годин тому
Свято безумовної любові: історія, значення та традиції Дня синів і дочок
2 хв на прочитання14 годин тому
Кінетичний пісок: від шведського винайдення до улюбленої іграшки мільйонів дітей та дорослих
2 хв на прочитання17 годин тому