Догори
Дати відгук

Як зробити каву кориснішою: для веганів і не тільки

Кава нового покоління поліпшує роботу кишківника та імунітет.

2 хв на прочитання03 Листопада 2021, 07:30
Поділитись:

Асоціація дієтологів України розповідає про кавовий напій, розроблений науковцями NUS (Національного університету Сінгапуру), котрі займаються харчовими технологіями. Така кава збагачена живими пробіотиками та їхніми метаболітами, які сприяють здоров’ю, позитивно впливаючи на кишківник та імунітет.

Дієтологи розповідають, що в усьому світі 40 % дорослих осіб страждає від шлунково-кишкових розладів, які можуть негативно вплинути на якість життя. Пробіотики — це мікроорганізми, які за клінічними даними покращують здоров'я кишківника, можуть допомогти полегшити прояви шлунково-кишкових розладів та зберегти здоров'я. Однак кількість традиційних носіїв пробіотичних культур значною мірою обмежена, адже зазвичай із цією метою використовуються добавки та молочні продукти (наприклад, йогурт та кисломолочні продукти). Споживачі з незносністю лактози та вегани вважають це обмеженням.

Дослідницька група на чолі з професором Лю Шао Цюанем із Департаменту харчових наук і технологій Національного університету Сінгапуру розробила ферментований кавовий напій, збагачений пробіотиками з клінічно доведеними корисними ефектами, придатними для споживання широкими верствами населення.

Дослідницька група розробила кавовий напій, додавши до обсмаженої кави спеціально підібрані поживні речовини, а потім ретельно підібрані пробіотики. Завдяки природному процесу бродіння кожна чашка кави може містити щонайменше 1 мільярд живих мікроорганізмів із пробіотичними властивостями. Такий продукт можна зберігати щонайменше шість місяців в умовах довкілля без шкоди для життєздатності пробіотиків. Процес пробіотичного бродіння забезпечує кавовий напій корисними метаболітами, такими як індол-3-лактат, 1H-індол-3-карбоксальдегід, 4-гідроксифенілактат і 3-феніллактат. Науково доведено, що крім поліпшення здоров’я кишківника, ці метаболіти також відповідальні за протимікробну, імуномодулюючу та антиліполітичну дію. Результати досліджень потенційно можуть дати споживачам значно більше переваг при щоденному споживанні кофеїну.

«Ми зробили все можливе для того, щоб оригінальні аромати кави не постраждали, незважаючи на пробіотичний елемент бродіння. Наприклад, кислотні сполуки, які зазвичай виробляються пробіотиками, розщеплюючи цукор у напої, можуть призвести до формування неприємної кислинки. Це вирішується шляхом ретельно розробленої рецептури, яка гарантує, що кислинка не буде помітною», — запевняє Алсін Чан член дослідницької групи.

Дослідницька група подала патент на рецептуру пробіотичної кави і сподівається співпрацювати з галузевими партнерами, щоб комерціалізувати результати дослідження та донести переваги пробіотичного кавового напою до широкої громадськості.

Також ми розповідали, що коронавірус SARS-CoV-2 інфікує клітини жирової тканини — дієтолог.

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Більше з розділу Здоров'я
В Одесі викрили трьох лікарів на схемі з фіктивною інвалідністю
В Одесі трьох лікарів викрили на продажу фіктивної інвалідності за $7500
1 хв на прочитання3 години тому
Неочевидна небезпека Apple Watch
Пастка технологій: Apple Watch та фітнес-трекери провокують тривожність і психологічний тиск
1 хв на прочитанняВчора
Небезпека у кусі комара: в Україні зафіксовано випадки лихоманки Західного Нілу
В Україні зафіксовано випадки лихоманки Західного Нілу: чим небезпечна інфекція та як захиститися
2 хв на прочитанняВчора
Фото ілюстративне
Забруднене повітря спровоковує загострення ревматоїдного артриту
1 хв на прочитанняВчора
Астрономічний пік серпня: астрологи та метеорологи назвали дати сонячного затемнення і геомагнітних коливань
2 хв на прочитання08 Серпня 2026
Хочете схуднути — виспіться: науковці пояснили, як режим сну керує вагою людини
2 хв на прочитання08 Серпня 2026
Профілактика, новітні технології та гігієна зору: як зберегти чіткий погляд у добу ґаджетів
2 хв на прочитання08 Серпня 2026
Щастя — це вибір та щоденна звичка: 8 серпня світ відзначає День «Щастя є!»
2 хв на прочитання08 Серпня 2026
Більше з GreenPost
Фото ілюстративне
Чим підживити перець у серпні для швидкого дозрівання плодів
1 хв на прочитаннягодина тому
Чому міліють Шацькі озера і чи винна лохина
Чому вода у Шацьких озерах відступає від берегів
1 хв на прочитання5 годин тому
«Мамонтові дерева» в Карпатах
Столітні велетні з Америки: як на Рахівщині прижилися справжні «мамонтові дерева»
1 хв на прочитання7 годин тому
Масова загибель риби у річці Мика в Радомишлі
Екологічна надзвичайна подія: у річці Мика загинуло понад 1,3 тисячі рибин
1 хв на прочитання9 годин тому
Загроза водної кризи в Україні: які регіони можуть залишитися без води
1 хв на прочитання11 годин тому
Україна масштабно укріплює Чорнобильську зону на випадок нового вторгнення з Білорусі
2 хв на прочитання13 годин тому
Від арахісової олії до біопалива: історія, переваги та перспективи Міжнародного дня біодизеля
3 хв на прочитання14 годин тому
Повітряний терор паливно-енергетичного комплексу: росіяни атакували об'єкти видобутку та мережу АЗК «Укрнафти»
1 хв на прочитанняВчора