Догори
Дати відгук

Як знизити ризик появи раку грудей: поради по харчуванню

Ключову роль відіграє розчинна клітковина.

1 хв на прочитання25 Січня 2024, 12:20
Профілактика раку грудей Профілактика раку грудей
Поділитись:

Вчені провели понад 20 великих досліджень, аби виявити яким чином вживання певних продуктів впливає на рак молочної залози. 

Детальні результати опубліковані в журналі Cancer, який видає Американське онкологічне товариство.

Вчені використовували найбільшу бібліографічну базу статей з медичних наук MEDLINE а також базу даних Excerpta Medica (EMBASE). Основним завданням було з’ясувати зв’язок між споживаними продуктами і частотою виникнення раку молочної залози.

Як виявилося, у всіх дослідженнях спостерігався стійкий зв’язок між споживанням продуктів з високим вмістом клітковини і зниженням захворюваності на рак молочної залози. Жінки, які дотримувалися дієти з високим вмістом продуктів, багатих клітковиною, мали нижчий ризик захворювання на рак.

Ключову роль відігравала розчинна клітковина. Автори дослідження зробили висновок, що кількість розчинних волокон в раціоні обернено пропорційна ризику розвитку раку молочної залози.

Розчинна клітковина міститься в таких продуктах, як овес і ячмінь, боби і горох, цільні зерна, горіхи і насіння, а також фрукти і овочі.

Більше новин читайте на GreenPost.

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Більше з GreenPost
Розширення Нижньодністровського нацпарку.
Науковці КНУ готують обґрунтування для розширення Нижньодністровського нацпарку
1 хв на прочитаннягодина тому
Трагедія на Сумщині: донька загиблої залізничниці звинуватила «Укрзалізницю» у брехні про укриття
«Я вимагаю правди»: донька загиблої залізничниці відкрила публічний спір з «Укрзалізницею» через відсутність укриття
2 хв на прочитання3 години тому
Фото: ілюстративне
Синоптики оцінили вплив червневої негоди на агросектор Вінниччини
2 хв на прочитання5 годин тому
Справа № 378/283/25: ВС роз'яснив правила відмови від пролонгації оренди землі
Автоматичне поновлення оренди землі не можна скасувати звичайними листами — рішення Верховного Суду
3 хв на прочитанняВчора
У нацпарку «Тузлівські лимани» зафіксували загибель рідкісних реліктових риб
3 хв на прочитанняВчора
Посилення кримінальної відповідальності за екозлочини: деталі урядового законопроєкту
2 хв на прочитанняВчора
Українська перлина Причорномор'я: історичний контекст та значення Дня міста Севастополя
2 хв на прочитанняВчора
Президент України підписав закон про зміни до Європейської хартії
2 хв на прочитання12 Червня 2026