Догори
Дати відгук

Щоденне вживання йогурту сприяє зниженню артеріального тиску

Містить кальцій, магній, калій — мінерали, які беруть участь у регуляції кров’яного тиску.

2 хв на прочитання08 Січня 2022, 06:50
Поділитись:

Згідно з дослідженням, щоденне вживання натурального йогурту допомагає зменшити високі показники артеріального тиску, інформує Ukr.Media.

Людям з діагностованою гіпертонією, а також тим, хто схильний до ризику розвитку цього захворювання, медики зазвичай радять вносити певні зміни у свій спосіб життя і раціон. Дослідники, своєю чергою, констатують, що вживання йогурту у цьому сенсі може мати унікальні переваги: завдяки своїм корисним бактеріям продукт ефективний для зниження кров’яного тиску. У якості денного перекусу йогурт — ідеальний вибір, вважають вчені.

Робота наукових фахівців з Університету Південної Австралії та Університету штату Мен показала, що “щоденна порція йогурту може допомогти знизити підвищений кров’яний тиск”.

Подібний ефект пов’язаний з дією широкого ряду поживних мікроелементів, що містяться у продукті: він містить кальцій, магній, калій — мінерали, які беруть участь у регуляції кров’яного тиску. Крім того, бактерії йогурту сприяють виробленню білків, які також сприяють зниженню артеріального тиску.

“Наше дослідження показало, що для людей з підвищеним кров’яним тиском навіть помірна кількість йогурту була пов’язана з більш низьким кров’яним тиском. У тих, хто регулярно їв йогурт, результати більш відчутні: їх показники були майже на сім пунктів нижчими, ніж у тих, хто не вживав йогурт”, — розповіла доктор Олександра Уейд з Університету Південної Австралії.

За її словами, ефект зниження артеріального тиску проявляється під час вживання щоденної порції у 200 г натурального продукту. З точки зору вмісту жиру немає потреби обирати варіант з низьким вмістом жиру, якщо ви не прагнете обмежити кількість калорій, щоб схуднути, говорить експерт.

У цьому дослідженні взяли участь понад 900 осіб, середній вік яких склав 62 роки.

До слова, небезпечний рівень холестерину можна визначити за шкірою рук.

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Більше з розділу Здоров'я
Фото:
Hit FM
Науковці довели користь 10-хвилинних прогулянок після їжі для профілактики діабету
1 хв на прочитання6 годин тому
День синів і дочок 11 серпня: історія, значення та традиції свята
Свято безумовної любові: історія, значення та традиції Дня синів і дочок
2 хв на прочитання12 годин тому
Фото з відкритих джерел
Кінетичний пісок: від шведського винайдення до улюбленої іграшки мільйонів дітей та дорослих
2 хв на прочитання15 годин тому
В Одесі викрили трьох лікарів на схемі з фіктивною інвалідністю
В Одесі трьох лікарів викрили на продажу фіктивної інвалідності за $7500
1 хв на прочитанняВчора
Пастка технологій: Apple Watch та фітнес-трекери провокують тривожність і психологічний тиск
1 хв на прочитання09 Серпня 2026
В Україні зафіксовано випадки лихоманки Західного Нілу: чим небезпечна інфекція та як захиститися
2 хв на прочитання09 Серпня 2026
Забруднене повітря спровоковує загострення ревматоїдного артриту
1 хв на прочитання09 Серпня 2026
Астрономічний пік серпня: астрологи та метеорологи назвали дати сонячного затемнення і геомагнітних коливань
2 хв на прочитання08 Серпня 2026
Більше з GreenPost
Фото ілюстративне
Верховний Суд заборонив чиновникам забирати пільги у травмованих військовослужбовців
2 хв на прочитаннягодина тому
Фото: Clutch.ua
Коридор затемнень (12–28 серпня): як пережити період трансформацій та зберегти гармонію
3 хв на прочитання2 години тому
У Мукачеві другу добу гасять пожежу на сміттєзвалищі
У Мукачеві другу добу триває гасіння пожежі на полігоні ТПВ
1 хв на прочитання3 години тому
Масова загибель риби у річці Кам’янка в Житомирі
Екологічна надзвичайна подія в Житомирі: у річці Кам'янка через скиди стічних вод загинуло понад тисячу рибин
1 хв на прочитання4 години тому
Трагедія в Запоріжжі: через балістичний удар РФ повністю зупинився комбінат «Запоріжсталь»
1 хв на прочитання5 годин тому
Відлиги, ожеледь і короткі заморозки: чим здивує українців майбутній зимовий сезон
1 хв на прочитання7 годин тому
На Одещині та в більшості регіонів України впроваджують заборону на вилов раків
2 хв на прочитання8 годин тому
У Болгарії через обмілення річки виявили залишки мосту IV століття
1 хв на прочитання10 годин тому