Догори
Дати відгук

Німецькі вчені довели, що солодка на смак їжа не підвищує, а іноді знижує апетит

Солодощі популярні в різних країнах світу.

2 хв на прочитання26 Січня 2021, 16:50
Солодощі. Солодощі.
Поділитись:

Дослідники з Німеччини прийшли до несподіваного висновку. Вони довели, що солодка на смак їжа не підвищує, а іноді навіть знижує апетит.

Солодощі популярні в різних країнах світу, і в тій же Німеччині кожна людина з'їдає по 34 кг цукру на рік. Він важливий для здоров'я, і ​​від кількості цукру в раціоні залежить маса тіла, пише scitechdaily.com.  Але наука мало що знає про властивості продукту, що впливають на його вживання з їжею незалежно від калорійності. І ось тепер цю прогалину було заповнено дослідниками Інституту біології харчових систем імені Лейбніца в Мюнхені.

Вони провели дослідження з використанням двох типів цукру. 27 чоловіків від 18 до 45 років отримували десятивідсотковий розчин глюкози або сахарози, або розчин цукру з додаванням лактізола. Ця речовина зв'язується з рецепторами солодкого та знижує відчуття солодкого. Незважаючи на різні типи цукру, всі розчини з лактізолом або без нього мали однакову кількість калорій.

Через дві години після вживання кожного з розчинів учасники могли їсти стільки, скільки вони хотіли. Виявилося, що після вживання розчину сахарози з лактізолом у добровольців зазначалося підвищене споживання енергії після сніданку на 13 %, тобто вони з'їдали на 100 кілокалорій більше, ніж після цукру без лактізола.

Отже, глюкоза або сахароза по-різному регулюють ситість і споживання енергії через рецептори солодкого, як вважають автори дослідження. Ну а це дає змогу зробити припущення про здатність солодкого смаку зменшувати апетит. 

До слова, вчені розповіли, чому спати вдень хоча б 10 хвилин необхідно для організму.

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Більше з GreenPost
Розширення Нижньодністровського нацпарку.
Науковці КНУ готують обґрунтування для розширення Нижньодністровського нацпарку
1 хв на прочитаннягодина тому
Трагедія на Сумщині: донька загиблої залізничниці звинуватила «Укрзалізницю» у брехні про укриття
«Я вимагаю правди»: донька загиблої залізничниці відкрила публічний спір з «Укрзалізницею» через відсутність укриття
2 хв на прочитання3 години тому
Фото: ілюстративне
Синоптики оцінили вплив червневої негоди на агросектор Вінниччини
2 хв на прочитання5 годин тому
Справа № 378/283/25: ВС роз'яснив правила відмови від пролонгації оренди землі
Автоматичне поновлення оренди землі не можна скасувати звичайними листами — рішення Верховного Суду
3 хв на прочитанняВчора
У нацпарку «Тузлівські лимани» зафіксували загибель рідкісних реліктових риб
3 хв на прочитанняВчора
Посилення кримінальної відповідальності за екозлочини: деталі урядового законопроєкту
2 хв на прочитанняВчора
Українська перлина Причорномор'я: історичний контекст та значення Дня міста Севастополя
2 хв на прочитанняВчора
Президент України підписав закон про зміни до Європейської хартії
2 хв на прочитання12 Червня 2026