Масова розсилка: бізнес на новому рівні
Як автоматизовані повідомлення допомагають продавати більше і будувати бренд.

Багато компаній помічають стабільність у своєму бізнесі, але прагнуть до зростання продажів. У цьому може допомогти масова розсилка, яка здійснюється через різні канали: СМС, електронну пошту та популярні месенджери, доступні на кожному смартфоні. Важливо бути в тренді та обирати сервіс, який пропонує повний спектр інструментів, наприклад, AlphaSMS.
Про що інформувати клієнтів?
Масова розсилка — це не лише недорогий, але й надзвичайно ефективний спосіб нагадати про себе. У таких повідомленнях можна:
- розповісти про акції та знижки;
- запропонувати персональні бонуси;
- нагадати про майбутні події;
- прикріпити вітання;
- повідомити про відкриття нових магазинів.
Подібною послугою користуються багато компаній, діяльність яких не пов’язана з торгівлею. Наприклад, поліція, яка сповіщає про створення чат-ботів, благодійні організації тощо.
Більше про вплив на репутацію та продажі
Перед розсилкою слід регулярно перевіряти валідність номерів. Наприклад, за допомогою IMSI або HLR-запиту. Такий підхід допомагає виключити з бази неактивних абонентів і підвищити ефективність комунікації.
Статистика підтверджує, що персоналізовані повідомлення стимулюють робити покупки або замовляти послуги. Відповідно, звернення до клієнта по імені в кожному СМС значно збільшує відгук і сприяє підвищенню лояльності.
Не забувайте, що розсилка сприяє і підвищенню впізнаваності. Наприклад, у месенджерах можна надсилати повідомлення, що містять логотип компанії, фірмові кольори та інші візуальні елементи, які допомагають користувачам легко згадати ваш бренд.
Після проведення рекламної кампанії важливо проаналізувати її ефективність за допомогою інструментів AlphaSMS (Open Rate, Click-Through Rate, ROI та інших показників). Якщо все зроблено правильно, можна очікувати покращення результатів у найближчому майбутньому. Однак важливо пам’ятати, що масова розсилка — це не разова акція, а регулярна й послідовна практика.



