Догори
Дати відгук

Вчені визначили, люди з яким кольором очей схильні до алкоголізму

Громадяни з зеленими очима мають високий больовий поріг.

1 хв на прочитання26 Листопада 2020, 13:30
pixabay pixabay
Поділитись:

Вчені з медичної школи при Університеті Колорадо виявили зв'язок між кольором очей і схильністю людини до певних захворювань. Про це повідомляє видання Freundin.

Під час дослідження фахівці з'ясували, що люди з темно-карими і чорними очима володіють схильністю до проблем з кров'ю, диханням і обміном речовин. При цьому вони мають низький ризик захворіти на рак шкіри або очей, тому що їх орган зору захищений від ультрафіолетових променів. Крім того, такі люди мають низький больовий поріг.

А ось громадяни з зеленими очима мають високий больовий поріг і практично не страждають від депресії.

Варто зазначити, що власники блакитного кольору очей мають підвищену чутливість до ультрафіолету, а також схильні до алкогольної залежності.

Відомо, сухофрукти є більш корисними за свіжі фрукти.

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Більше з розділу Здоров'я
Фото з відкритих джерел
Від імпульсивного рішення до чистої шкіри: як світ відзначає День зведення татуювань
2 хв на прочитання2 години тому
Кадрові рішення Кабміну 13 серпня: нові призначення в МОЗ та звільнення
Нові призначення в МОЗ та звільнення у двох міністерствах: уряд ухвалив низку кадрових рішень
1 хв на прочитанняВчора
На залізничній станції «Ніжин» сталася трагічна подія, яка забрала життя 40-річного чоловіка.
Кинутий у тамбурі недопалок призвів до безглуздої загибелі чоловіка під колесами потяга
1 хв на прочитанняВчора
13 серпня всесвітній день шульги
13 серпня відзначають Всесвітній день шульги та привертають увагу до їхніх потреб
1 хв на прочитанняВчора
Дональд Трамп блокує федеральне фінансування процедур зміни статі для неповнолітніх у США
1 хв на прочитання12 Серпня 2026
Як позбутися нудоти та дискомфорту під час тривалих поїздок
2 хв на прочитання12 Серпня 2026
Світло на «невидиму» дитину: чому 12 серпня відзначають День середньої дитини
2 хв на прочитання12 Серпня 2026
Корисні альтернативи ранковій каві, які допоможуть прокинутися м'яко без шкоди для шлунку
1 хв на прочитання12 Серпня 2026
Більше з GreenPost
Фото: КМДА / Facebook
Деревину зі знесених на Теремках дерев використають для лавочок і пергол у парках Києва — КМДА
2 хв на прочитання48 хвилин тому
У США врятували понад 30 котів із покинутого човна
Понад 30 котів на покинутому човні: у США поліція та зоозахисники провели зворушливу рятувальну операцію
1 хв на прочитання4 години тому
Азотфіксація: роль азотфіксуючих бактерій для рослин і ґрунту
Азотфіксація: роль азотфіксуючих бактерій у живленні рослин та покращенні обґрунтування
4 хв на прочитанняВчора
АЕС "Черновода". Фото: Nuclearelectrica
Дунай обмілів: Румунія зупинила єдину АЕС, українські порти втрачають перевалку
3 хв на прочитанняВчора
Понад половина експортного врожаю ризикує залишитися в Україні — Мінагрополітики
3 хв на прочитанняВчора
Енергетичний комітет ВР підтримав законопроєкти про прискорення розбудови мереж та корпоратизацію СхідГЗК
2 хв на прочитанняВчора
Росія вдарила по енергетиці Одещини: знеструмлення у чотирьох областях
2 хв на прочитанняВчора
Екологи виявили рідкісного та корисного жука у столичному Голосіївському парку
1 хв на прочитанняВчора