Догори
Дати відгук
  • Головна
  • Новини
  • Еко
  • Вода
  • У Керченській протоці затонули два танкери, розлив нафти загрожує екологічною катастрофою — Greenpeace

У Керченській протоці затонули два танкери, розлив нафти загрожує екологічною катастрофою — Greenpeace

Одна з основних версій катастрофи танкерів — «помилки екіпажу» у складних метеоумовах.

2 хв на прочитання15 Грудня 2024, 19:33
Російський нафтовий танкер (фото з архіву). Фото: picture alliance/AP Російський нафтовий танкер (фото з архіву). Фото: picture alliance/AP
Поділитись:

15 грудня в районі Керченської протоки біля узбережжя Криму затонули два російські вантажні судна віком понад 50 років — «Волгонафта 212» й «Волгонафта 239». В акваторії, де стався інцидент, спостерігаються сильні хвилі та погані погодні умови. Одна з основних версій катастрофи танкерів — «помилки екіпажу» у складних метеоумовах. Корпуси обох танкерів зламалися на дві частини після удару хвилі. Обидва судна перевозили загалом понад 8000 т нафти та мазуту. Внаслідок катастрофи танкерів стався розлив нафтопродуктів, розповідає Deutsche Welle.

«Якщо така кількість сировини опиниться в морі, ця аварія буде однією з найбільших техногенних катастроф в акваторії Чорного моря», — наголосили в міжнародній екологічній організації Greenpeace. У заяві також зазначається, що російські танкери відключили систему визначення свого місцезнаходження 12 днів тому.

Екологічна організація закликала владу РФ «ужити всіх зусиль для пом'якшення чи скорочення впливу на довкілля». Greenpeace зазначає, що в листопаді 2007 року в тому ж місці зазнав аварії інший російський танкер класу «Волгонафта». Судно перевозило 4800 т мазуту, близько 1600 т тоді опинилися у морі.

«Ця аварія призвела до забруднення десятків кілометрів берегової лінії з обох боків протоки», — йдеться у заяві.

Судна, що зазнали краху, були збудовані в 1980-х роках. Їх проектували як річкові танкери з можливістю обмеженого виходу до прибережних морських зон за спокійних погодних умов, але в 90-ті переробили в клас «річка — море». За його оцінкою, шторм міг надати надмірного навантаження — і корпуси просто не витримали. За статистикою, за останні 30 років загинули вже 1097 людей, які працювали на таких танкерах.

Більше новин читайте на GreenPost.

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Більше з розділу Еко
Прапор Євросоюзу та вітряки та сонячні панелі. Зображення створено ШІ
Європейський Союз планує зменшити викиди CO2 на 90 % до 2040 року. Чи можливо?
5 хв на прочитання29 хвилин тому
Фото: «Ландшафтний дизайн»
Секрети сучасного ландшафтного дизайну: як створити стильний і невибагливий сад на невеликій ділянці (ФОТО)
3 хв на прочитання5 годин тому
Швейцарська АЕС Лайбштадт. Фото взято з Вікіпедії
«Гарячий атом» — Швейцарія зупинила блок АЕС через аномальну спеку
2 хв на прочитання6 годин тому
Вибух на Житомирщині: у повітрі виявили перевищення шкідливих речовин
У повітрі біля епіцентру вибуху на Житомирщині зафіксовано перевищення шкідливих речовин
1 хв на прочитанняВчора
Рубки на 57 млн грн: ДБР повідомило про підозру керівництву лісгоспу на Тернопільщині
1 хв на прочитанняВчора
На Донеччині деревину з вигорілих лісів використають для фортифікацій - Шмигаль
1 хв на прочитанняВчора
Відмовтеся від поліетиленових пакетів. Хоча б на день
2 хв на прочитанняВчора
Європу чекає пекло — синоптики очікують на аномальну спеку за 40 °C
4 хв на прочитанняВчора