Догори
Дати відгук
  • Головна
  • Новини
  • Еко
  • Вода
  • У Керченській протоці затонули два танкери, розлив нафти загрожує екологічною катастрофою — Greenpeace

У Керченській протоці затонули два танкери, розлив нафти загрожує екологічною катастрофою — Greenpeace

Одна з основних версій катастрофи танкерів — «помилки екіпажу» у складних метеоумовах.

2 хв на прочитання15 Грудня 2024, 19:33
Російський нафтовий танкер (фото з архіву). Фото: picture alliance/AP Російський нафтовий танкер (фото з архіву). Фото: picture alliance/AP
Поділитись:

15 грудня в районі Керченської протоки біля узбережжя Криму затонули два російські вантажні судна віком понад 50 років — «Волгонафта 212» й «Волгонафта 239». В акваторії, де стався інцидент, спостерігаються сильні хвилі та погані погодні умови. Одна з основних версій катастрофи танкерів — «помилки екіпажу» у складних метеоумовах. Корпуси обох танкерів зламалися на дві частини після удару хвилі. Обидва судна перевозили загалом понад 8000 т нафти та мазуту. Внаслідок катастрофи танкерів стався розлив нафтопродуктів, розповідає Deutsche Welle.

«Якщо така кількість сировини опиниться в морі, ця аварія буде однією з найбільших техногенних катастроф в акваторії Чорного моря», — наголосили в міжнародній екологічній організації Greenpeace. У заяві також зазначається, що російські танкери відключили систему визначення свого місцезнаходження 12 днів тому.

Екологічна організація закликала владу РФ «ужити всіх зусиль для пом'якшення чи скорочення впливу на довкілля». Greenpeace зазначає, що в листопаді 2007 року в тому ж місці зазнав аварії інший російський танкер класу «Волгонафта». Судно перевозило 4800 т мазуту, близько 1600 т тоді опинилися у морі.

«Ця аварія призвела до забруднення десятків кілометрів берегової лінії з обох боків протоки», — йдеться у заяві.

Судна, що зазнали краху, були збудовані в 1980-х роках. Їх проектували як річкові танкери з можливістю обмеженого виходу до прибережних морських зон за спокійних погодних умов, але в 90-ті переробили в клас «річка — море». За його оцінкою, шторм міг надати надмірного навантаження — і корпуси просто не витримали. За статистикою, за останні 30 років загинули вже 1097 людей, які працювали на таких танкерах.

Більше новин читайте на GreenPost.

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Більше з розділу Еко
Фото: Moysad
Як зробити зручні та красиві доріжки на ділянці (ФОТО)
2 хв на прочитання19 Лютого 2025
Карнавал святкують на пляжах Копакабани й Іпанеми при високій температурі. Фото: Tercio Teixeira/AFP/Getty Images
Ріо-де-Жанейро переживає нову хвилю спеки напередодні знаменитого карнавалу, який приваблює мільйони людей
1 хв на прочитання19 Лютого 2025
Рекордні морози в Польщі: температура впала до -41°C в Татрах
У Польщі зафіксували рекордний мороз: температура впала до -41°C
1 хв на прочитання8 годин тому
ФОТО: протипожежні роботи на Чорнобильській АЕС / ДСНС
Ліквідація тління наповнювача арки укриття на ЧАЕС триває, - Міндовкілля
1 хв на прочитання14 годин тому
Гірше за повоєнні репарації Німеччини: що США хочуть від України за "допомогу"?
2 хв на прочитання16 годин тому
Як зробити ділянку яскравою: секрети ідеального газону та квітників (ФОТО)
3 хв на прочитаннядень тому
На Одещині викрили злочинну групу депутата, яка зливала токсичні відходи з суден
2 хв на прочитанняВчора
У європейських містах починають висаджувати «Крихітні ліси» — ось як і навіщо це роблять
7 хв на прочитанняВчора