Догори
Дати відгук

Прянощі, які знижують кров'яний тиск

Але все одно варто спочатку проконсультуватися зі своїм лікарем.

2 хв на прочитання16 Травня 2022, 22:59
Поділитись:

Імбир — це квітуча рослина, корінь якої використовувався в кулінарії та з лікувальною метою протягом тисячоліть. Він має довгу історію використання та вирощування у всьому світі, зокрема в таких країнах, як Китай, Греція, Рим та низка інших регіонів Близького Сходу. Про те, як ці прянощі можуть стати ліками, розповідає Ліфтер.

Імбир колись використовувався у традиційній медицині для полегшення різних захворювань, включаючи м'язові болі, менструальні спазми, біль у животі та застуду. Його навіть використовували для лікування опіків шкіри.

На сьогоднішній день він широко доступний у продуктових магазинах. Його можна знайти у свіжому, сушеному чи порошкоподібному вигляді. Його також можна приймати як добавку у вигляді капсул або таблеток.

Імбир пов'язаний з низкою важливих переваг для здоров'я, таких як нудота та розлад шлунка. Але він також може допомогти знизити кров'яний тиск.

Хоча подальші дослідження все ще необхідні, дослідження на людях та тваринах, опубліковані в журналах Phytotherapy Research та Journal of Cardiovascular Pharmacology, показали, що споживання імбиру може допомогти знизити кров'яний тиск. Він діє як блокатор кальцієвих каналів та інгібітор АПФ, які використовуються у ліках від кров'яного тиску.

Інше дослідження, опубліковане в журналі Nutrition, показало, що в учасників, які споживали від двох до чотирьох грамів імбиру на день, був менший ризик розвитку високого кров'яного тиску.

Однак це не означає, що ви повинні міняти ліки від артеріального тиску на імбирні добавки. Вам слід поговорити зі своїм лікарем, перш ніж приймати імбир або будь-які інші трави та спеції для зниження артеріального тиску.

І навіть у цьому разі все одно доведеться керувати своїм кров'яним тиском за допомогою комбінації ліків, харчування та зміни способу життя.

Також ми розповідали, що шпинат знижує артеріальний тиск — дієтолог.

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Більше з розділу Здоров'я
Фото ілюстративне
Хлороформ та жорсткість: у кількох містах Вінниччини питна вода не пройшла перевірку
1 хв на прочитаннягодина тому
Фото: з відкритих джерел
Суд визнав урізану індексацію пенсій незаконною
2 хв на прочитання10 годин тому
Фото: Freepik wahyu_t
Баланс користі та тонізації: як холодний екстракт зберігає антиоксидантні властивості чайного листа
2 хв на прочитання14 годин тому
Скандал з НМТ на Одещині: діти провели 13 годин в укритті
Без води та їжі протягом 13 годин: виснажені діти та питання із додатковою сесією НМТ на Одещині
3 хв на прочитанняВчора
МедЛайф: еталон сучасної медицини та преміальної стоматології
3 хв на прочитанняВчора
[M]₂O — успішний кейс сучасного українського бренду нового покоління
2 хв на прочитанняВчора
Епідемічна ситуація на Черкащині: за тиждень в області зафіксували майже 30 випадків кишкових інфекцій
1 хв на прочитання08 Червня 2026
Новий препарат може допомогти зберегти м’язи під час схуднення
2 хв на прочитання08 Червня 2026
Більше з GreenPost
Фото ілюстративне
На Черкащині судитимуть керівництво мережі АЗС за нелегальний продаж пального
1 хв на прочитання46 хвилин тому
Фото ілюстративне: Kenny Goossen _ Unsplash
«Привид лісу» під загрозою: в Україні залишилося близько 500 особин євразійської рисі
2 хв на прочитання2 години тому
Катаріна Матернова. Фото: Укрінформ
Адаптація екологічних директив - один з ключових викликів на шляху до ЄС
3 хв на прочитання3 години тому
Фото з відкритих джерел
Як опція автовикупу та спецрезерви допомагають придбати дефіцитні квитки - УЗ
2 хв на прочитання4 години тому
Пенсійний фонд спростував чутки про анулювання страхового стажу після десятого червня
2 хв на прочитання5 годин тому
Як травневі пилові бурі та квітневі заморозки вплинули на стан посівів буряку і що тепер буде з цукром
2 хв на прочитання6 годин тому
10 червня світ відзначає День чаю з льодом - три цікаві рецепти
2 хв на прочитання9 годин тому
Енергонезалежність малого бізнесу: за урядовою програмою ФОПи отримали майже 439 млн грн
2 хв на прочитання12 годин тому