Догори
Дати відгук

Названо два напої, які продовжують життя

Також ми зібрали поради, які допоможуть вам дожити до 100 років.

1 хв на прочитання07 Жовтня 2022, 23:40
Поділитись:

Вчені шукають рецепт довголіття протягом десятків років і вже досягли деяких результатів. Як виявилося, звичайні кава і чай допомагають людині прожити довше.

Згідно з результатами дослідження, опублікованими на сайті Європейського співтовариства кардіології (European Society of Cardiology), вживання чаю знижує ризик летального результату, незв'язаного з серцево-судинними подіями, на 24%.

У даному дослідженні взяли участь понад 130 тис.добровольців у віці 18-95 років. Рівень вживання кави або чаю в дослідженні оцінювався за допомогою анкетування шляхом вибору учасниками 1 з 3 варіантів відповіді:

  • "не вживаю";
  • "вживаю від 1 до 4 чашок на добу";
  • "більше 4 чашок на добу".

За час спостереження (3,5 роки) було відзначено 95 летальних випадків, пов'язаних з порушенням діяльності серцево-судинної системи, і 632 летальних результатів від інших причин.

Дослідники встановили, що учасники, які вживають каву, мали більш високий ризик розвитку порушень з боку серцево-судинної системи, ніж ті, хто не включає в раціон цей напій, дана тенденція була особливо виражена серед курців учасників.

Згідно з даними дослідження, серед добровольців, які не п'ють каву, 17% курців (серед тих, хто не вживав чай — 34%), серед тих, хто вживає 1-4 чашок кави на добу, — 31% курців (1-4 чашок чаю — 24% курців), а серед учасників, що вживають більше 4 чашок кави на добу, — 57% курців (більше 4 чашок чаю — 29% курців). Учасники дослідження, які не вживали кави, були більш фізично активні, ніж ті, хто п'є каву.

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Більше з розділу Здоров'я
Більше з GreenPost
Справа № 378/283/25: ВС роз'яснив правила відмови від пролонгації оренди землі
Автоматичне поновлення оренди землі не можна скасувати звичайними листами — рішення Верховного Суду
3 хв на прочитання6 годин тому
У «Тузлівських лиманах» на берег викидає червонокнижних осетрових. Фото: Іван Русєв / Facebook
У нацпарку «Тузлівські лимани» зафіксували загибель рідкісних реліктових риб
3 хв на прочитання8 годин тому
Фото: Кабінет Міністрів України
Посилення кримінальної відповідальності за екозлочини: деталі урядового законопроєкту
2 хв на прочитання9 годин тому
День міста Севастополя: історія, символи та український статус
Українська перлина Причорномор'я: історичний контекст та значення Дня міста Севастополя
2 хв на прочитання10 годин тому
Президент України підписав закон про зміни до Європейської хартії
2 хв на прочитанняВчора
Матір на Закарпатті засуджено до 8 років ув’язнення за торгівлю власними дітьми
2 хв на прочитанняВчора
Іван Зінов’єв виборов золото на ювілейному чемпіонаті світу з шахів
2 хв на прочитанняВчора
П'ять українських сіл номіновано на світову премію ООН The Best Tourism Villages 2026
3 хв на прочитанняВчора