Догори
Дати відгук

Літаки скоро полетять на сонячній енергії

2 хв на прочитання26 Травня 2020, 16:02
Поділитись:

Швейцарський стартап розробляє «сонячне» авіаційне паливо, використання якого дозволить цивільній авіації скоротити викиди CO2 на 50% до 2022 року.

Угоду про партнерство зі швейцарською компанією Synhelion вже підписала група авіакомпаній Lufthansa Group, пише Eco Town.

Стартап розробляє технологію, що використовує сонячні електростанції (СЕС) баштового типу з метою забезпечення високотемпературних термохімічних процесів, необхідних для виробництва "сонячного палива". Запропонована технологія сумісна з сучасною світовою паливно-енергетичною інфраструктурою. До 2030 року швейцарська компанія планує виробляти у промислових масштабах паливо, поновлюване і утилізоване на 100% і з нульовим "карбоновим слідом".

"Першим нашим комерційно спрямованим промисловим майданчиком стане у 2024 році "сонячний парк" площею 25 тис.кв. м, який зможе виробляти то 5 000 тонн нового палива на рік", - розповідає Філіп Гуд (Philipp Good), керівник відділу наукових досліджень компанії Synhelion. 

Для прискорення розробки екологічно чистого авіаційного палива дочірні компанії Lufthansa, авіаперевізники Swiss International Air Lines і Edelweiss Air будуть співпрацювати з вищою технічною школою Цюріха (ETH Z " urich), компанією Sinhelion і ще одним швейцарським підприємством, компанією Climeworks.

Співпраця Lufthansa зі швейцарським стартапом доводить, що отримання "сонячного авіаційного палива" стало у середньостроковій перспективі вельми реальною справою.

Паралельно компанія Synhelion розробляє реактивне паливо, засноване на паровій конверсії метану у синтез-газ. Це одна з найважливіших хімічних реакцій, придатна для промислового отримання водню і дає початок синтезу вуглеводнів (рідке паливо) та інших технічно цінних продуктів. Квота викидів вуглекислого газу в атмосферу у такого палива на 50% нижче у порівнянні з гасом.

Міжнародна організація цивільної авіації(ІКАО / ICAO-International Civil Aviation Organization) - спеціалізована установа ООН, що встановлює міжнародні норми цивільної авіації і координує її розвиток з метою підвищення безпеки та ефективності) має намір в перспективі домагатися підвищення рентабельності використання авіаційного палива на 2% на рік в період з 2020 до 2050 року, дійшовши до цього часу до нейтрального за викидами вуглекислого газу зростання торгового обороту в галузі цивільних авіаперевезень.

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Більше з GreenPost
Джордже Сіміон про допомогу Україні: Румунія зосередиться на власних громадянах. Фото: Inquam Photos / Malina Norocea
Джордже Сіміон: Румунія не дасть більше жодного лея Україні, якщо я стану президентом
2 хв на прочитання9 хвилин тому
Термін дії фітосанітарних сертифікатів продовжено: підтримка аграріїв та захист довкілля
Уряд продовжив термін дії бланків фітосанітарних сертифікатів для аграріїв
1 хв на прочитаннягодина тому
Торнадо в Україні: чому смерчі стають частішими та як цьому протидіяти
В Україні фіксуються торнадо: смерч на Дніпропетровщині зірвав дахи (ФОТО)
2 хв на прочитання5 годин тому
Фото: «Фіто Аптека»
Лимонад із кульбаби — весняна детокс-краса в склянці
1 хв на прочитання6 годин тому
Звірі можуть заговорити: китайська Baidu розробила технологію перекладу звуків тварин на людську мову
1 хв на прочитання7 годин тому
Друге життя старого чайника в ландшафтному дизайні: кілька несподіваних ідей
3 хв на прочитання12 годин тому
«Трибуналу для Путіна» — бути: декларацію про створення підписано. Підсудним може загрожувати до довічного
1 хв на прочитання13 годин тому
Небезпека кліщів: як розпізнати загрозу та захиститися від хвороби Лайма
5 хв на прочитанняВчора