Догори
Дати відгук

Коронавірус підняв світовий попит на їжу рослинного походження на 90%

Все більше людей обирають натуральні та органічні продукти, які зміцнюють здоров'я та імунітет, у тому числі й рослинне м'ясо

2 хв на прочитання01 Липня 2020, 18:59
Поділитись:

Продажі їжі на рослинній основі до середини березня виросли на 90% в порівнянні з аналогічним періодом 2019 року. В першу чергу це стосується рослинного м'яса, де приріст споживчого попиту склав 148%, а в секторі рослинних сирів — на 95%.

Про це повідомляє AgroPortal.ua з посиланням на FOOD DIVE.

З середини березня спостерігалося дуже швидке зростання інтересу до рослинної їжі. У квітні продажі харчових продуктів на рослинній основі виросли ще 27%. В цілому, це відбувалося на 35% швидше, ніж по всіх категоріях продуктів.

На 148% зросли продажі м'яса рослинного походження. Найбільший приріст спостерігався в секторі охолодженого м'яса на рослинній основі. Так, в період 16 тижнів, який тривав до 19 квітня попит виріс на 241%. Подальший приріст склав 113%.

Крім того, зростання споживання спостерігався і в інших категоріях рослинних продуктів. Наприклад, в середині березня продажу сирів на рослинній основі виросли на 95% в порівнянні з аналогічним періодом минулого року. Так, продажу тофу були вищі на 88%, і в наступні тижні квітня збільшилися ще на 35%.

Навіть без пандемії, експерти прогнозують зростання продажів в рослинницькому секторі у 2020 році. Попередній пандемічний аналіз даних SPINS, проведений Асоціацією рослинних продуктів харчування й Інститутом правильного харчування, виявив, що весь світовий ринок рослинних продуктів коштує понад $ 5 млрд. Продажі в цьому секторі виросли на 29% за попередні два роки.

За даними дослідження DuPont Nutrition & Health, проведеного у 2018 році, більш ніж половина споживачів сказали, що вони харчуються рослинною їжею, тому що від цього вони відчувають себе краще.

«З самого початку пандемії в споживчих покупках тривав зрушення в бік натуральних і органічних продуктів, які зміцнюють здоров'я й імунітет. Наші дані показують, що рослинний м'ясний бум минулого року триває. У міру того, як збільшуються повідомлення про брак м'яса тваринного походження, ми можемо очікувати, що рослинне м'ясо придбає ще більшу популярність», - заявив власник і генеральний директор SPINS Тоні Олсон.

Заводи, на яких виробляється їжа на рослинній основі, вважаються більш здоровими. Виробничі операції вимагають менше ручної праці. Це дозволяє дотримуватися соціальну дистанцію під час пандемії.

Нагадаємо, український часник майже зрівнявся у ціні з імпортним.

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Більше з GreenPost
Створили ліжко, яке дає змогу дає змогу позбутися стресу, покращує фізичне та психічне здоров'я
Створили ліжко, яке дає змогу позбутися стресу, покращує фізичне та психічне здоров'я
1 хв на прочитання20 хвилин тому
Винайдено технологію вирощування штучної шкіри: всього 24−48 годин на заживлення
Винайдено технологію вирощування штучної шкіри: всього 24−48 годин на заживлення
2 хв на прочитання3 години тому
Фото: Главком
У затопленому Бердянську електрострумом вбило двох чоловіків: один рятував іншого
1 хв на прочитання5 годин тому
Біля Хуста фура не розминулася з поїздом
Біля Хуста фура не розминулася з поїздом, є постраждалі (ФОТО, ВІДЕО)
1 хв на прочитання6 годин тому
Швеція та Франція відкрилися для українців: в'їзд з негативним ПЛР-тестом або ковід-сертифікатом
2 хв на прочитання7 годин тому
Як військовослужбовцеві відмовитися від «добровільної» вакцинації проти COVID-19
3 хв на прочитання8 годин тому
Мертва риба і качки в Голосіївських озерах: ДЕЇ говорить про скидання отруйних хімікатів
1 хв на прочитання9 годин тому
Олімпійські ігри в Токіо: де дивитися трансляцію відкриття та змагання
1 хв на прочитання9 годин тому