Догори
Дати відгук

Коронавірус підняв світовий попит на їжу рослинного походження на 90%

Все більше людей обирають натуральні та органічні продукти, які зміцнюють здоров'я та імунітет, у тому числі й рослинне м'ясо

2 хв на прочитання01 Липня 2020, 18:59
Поділитись:

Продажі їжі на рослинній основі до середини березня виросли на 90% в порівнянні з аналогічним періодом 2019 року. В першу чергу це стосується рослинного м'яса, де приріст споживчого попиту склав 148%, а в секторі рослинних сирів — на 95%.

Про це повідомляє AgroPortal.ua з посиланням на FOOD DIVE.

З середини березня спостерігалося дуже швидке зростання інтересу до рослинної їжі. У квітні продажі харчових продуктів на рослинній основі виросли ще 27%. В цілому, це відбувалося на 35% швидше, ніж по всіх категоріях продуктів.

На 148% зросли продажі м'яса рослинного походження. Найбільший приріст спостерігався в секторі охолодженого м'яса на рослинній основі. Так, в період 16 тижнів, який тривав до 19 квітня попит виріс на 241%. Подальший приріст склав 113%.

Крім того, зростання споживання спостерігався і в інших категоріях рослинних продуктів. Наприклад, в середині березня продажу сирів на рослинній основі виросли на 95% в порівнянні з аналогічним періодом минулого року. Так, продажу тофу були вищі на 88%, і в наступні тижні квітня збільшилися ще на 35%.

Навіть без пандемії, експерти прогнозують зростання продажів в рослинницькому секторі у 2020 році. Попередній пандемічний аналіз даних SPINS, проведений Асоціацією рослинних продуктів харчування й Інститутом правильного харчування, виявив, що весь світовий ринок рослинних продуктів коштує понад $ 5 млрд. Продажі в цьому секторі виросли на 29% за попередні два роки.

За даними дослідження DuPont Nutrition & Health, проведеного у 2018 році, більш ніж половина споживачів сказали, що вони харчуються рослинною їжею, тому що від цього вони відчувають себе краще.

«З самого початку пандемії в споживчих покупках тривав зрушення в бік натуральних і органічних продуктів, які зміцнюють здоров'я й імунітет. Наші дані показують, що рослинний м'ясний бум минулого року триває. У міру того, як збільшуються повідомлення про брак м'яса тваринного походження, ми можемо очікувати, що рослинне м'ясо придбає ще більшу популярність», - заявив власник і генеральний директор SPINS Тоні Олсон.

Заводи, на яких виробляється їжа на рослинній основі, вважаються більш здоровими. Виробничі операції вимагають менше ручної праці. Це дозволяє дотримуватися соціальну дистанцію під час пандемії.

Нагадаємо, український часник майже зрівнявся у ціні з імпортним.

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Більше з розділу Агро
Більше з GreenPost
Зображення згенеровано ШІ
Впровадження штучного інтелекту торкнеться 40 % робочих місць — ООН
4 хв на прочитання34 хвилини тому
Не годуйте качок хлібом: чому це шкідливо і чим можна замінити. Фото: Diliff / Вікіпедія
Годування крижнів хлібом шкодить птахам та довкіллю
1 хв на прочитаннягодина тому
Фото з відкритих джерел
Ціни на ліки знизилися — та чи стало легше пацієнтам? Ось про що говорять цифри
5 хв на прочитання2 години тому
Маріанну Буданову лікують у США через ускладнення після російського отруєння
Дружину Буданова таємно вивезли до США для лікування від наслідків отруєння
1 хв на прочитання2 години тому
Цифра приголомшує: науковці змогли підрахувати, скільки мурах живе на Землі
7 хв на прочитання3 години тому
Територіальна громада судиться з "Укрзалізницею" за право володіння системою водопостачання
2 хв на прочитання4 години тому
«Давно настав час позбутися своєї наївності»: у ФРН схиляються до відновлення постачання російського газу
3 хв на прочитання5 годин тому
Аномальні холоди в Україні: прогноз погоди на тиждень 7-13 квітня
4 хв на прочитання5 годин тому