- Головна
- Новини
- Здоров'я
- Медреформа
- Коли лікар має право не відповідати на дзвінки пацієнтів
Коли лікар має право не відповідати на дзвінки пацієнтів
Що робити, щоб це не стало неоплачуваною роботою в позаробочий час.
Нескінченні повідомлення у вайбері з проханням прокоментувати результати аналізів та дзвінки в позаробочий час із запитом на термінову консультацію — частина життя багатьох лікарів, нагадує Kabimed.
Така неоплачувана робота в позаробочий час, і це стирає межу між роботою і приватним життям та виснажує.
Що може зробити лікар, аби запобігти виникненню таких ситуацій?
Лікар може не давати свого власного номеру телефона, лише робочий, який доступний у робочі години.
Також лікар може завести робочий телефон для комунікації з пацієнтами. Сімейні лікарі та педіатри, які надають медичні послуги за деклараціями, згідно з умовами контракту з НСЗУ, зобов'язані відповідати на запити пацієнтів у телефонному режимі. Але при цьому є чітко окреслений робочий час. Тож із завершенням робочого дня лікаря робочий телефон може переходити у режим «у польоті» або лишатися в робочому кабінеті.
Окрім того, лікар має право не відповідати на дзвінки пацієнтів уночі та на вихідних, якщо це не заявлений робочий час.
Також ми розповідали, що із 1 квітня робоча доба медиків буде подовжена до 36 годин — лікар про запровадження обов’язкових е-рецептів.