Догори
Дати відгук

Хіміотерапія більше не знадобиться: онколог радить засіб від раку

Його можна виготовити лише самостійно, тому що вживати потрібно свіжим.

3 хв на прочитання16 Жовтня 2021, 13:01
Поділитись:

Доктор медичних наук, лікар-онколог Рамін Іманов поділився рецептом саморобного соку, який дуже ефективно руйнує клітини раку. Онколог запевняє, що цей засіб навіть усуває необхідність хіміотерапії.

«Усе, що вам потрібно, це кілька органічних інгредієнтів. Їх поєднання створює чудову формулу, яка запобігає ненормальному росту ракових клітин», — переконує Рамін Іманов.

Онколог пояснює, чим обґрунтований вибір інгредієнтів.

Морква багата на каротиноїди. Це природні антиоксиданти й імуномодулятори, які захищають клітини від старіння та раку. Якщо у вашому раціоні бракує каротиноїдів, ризик розвитку раку значно збільшується.

Антиоксиданти захищають клітини від ушкодження вільними радикалами. Вільні радикали — це фактично поодинокі електрони, які ушкоджують ДНК, через що організм не здатний відновити пошкодження і створюється ідеальний ґрунт для раку.

Каротиноїди і вітамін А чудово підходять для підвищення функції білих кров'яних клітин, також званих «природними клітинами-кілерами». Це допомагає імунній системі боротися з численними інфекціями і раком.

Сприятливий ефект бета-каротину був уперше виявлений у 1940-х роках. На сьогоднішній день існує більше 200 досліджень, які підтверджують позитивний ефект бета-каротину в лікуванні раку.

Дослідження, проведене в Швейцарії в 1970 році, показало, що чоловіки з низьким рівнем каротиноїдів у крові мають вищий ризик смерті через рак. Це дослідження тривало протягом 12 років. Бета-каротин також здатен захистити епітеліальні тканини, такі як легені, горло, сечовий міхур, кишківник і товсту кишку.

У 1989 році фахівці з Університету Вашингтона і Науково-дослідного онкологічного центру Фреда Хатчінсона довели зв'язок між високим споживанням бета-каротину і зниженням ризику захворюваності на рак шийки матки.

В іншому британському дослідженні взяли участь заморожені зразки крові 5004 жінок. Здоров'я цих жінок контролювалося протягом декількох років. Проведене дослідження показало, що у жінок, які не страждали від раку, на 50 % більше бета-каротину в крові, ніж у жінок, яким був діагностований рак молочної залози.

Петрушка зміцнює імунну систему, усуває токсини, а також запобігає пошкодженню вільних радикалів. Вона також має потужні антиоксидантні та протизапальні властивості.

Ця трава багата на потужні флавоноїдні сполуки, які пропонують широкий спектр переваг для здоров'я. Імператорин і ізопімпінеллін захищають від раку грудей, печінки і легень, апігенін і міріцетин запобігають утворенню пухлин у лабораторних тварин (зокрема раку легень). Флавоноїди є причиною того, чому часник вважається хіміо-захисною їжею.

Рамін Іманов запевняє, що регулярне вживання цього соку вбиває ракові клітини і регенерує тканини без небезпеки хімічних речовин. Онкохворим професор рекомендує пити такий сік 3 рази на день, а для профілактики раку — склянку соку протягом дня. Аде завжди слід вживати сік свіжоприготованим.

Інгредієнти (для однієї порції):

  • ½ пучка петрушки
  • 5 моркви
  • ½ апельсина
  • 1 лимон

Змішайте інгредієнти разом у соковижималці.

Рамін Іманов радить вживати такий сік упродовж 4-5 місяців.

Також ми розповідали, що онколог радить простий рецепт для лікування та профілактики раку.

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Більше з розділу Здоров'я
Мігранти, скупчені на пляжі в Сеуті, який охороняє Національна поліція. Фото: Gabriela Sardá / Europa Press
Гуманітарна та медична криза в Сеуті: лікарі попереджають про загрозу епідемій через перенаселеність
2 хв на прочитанняВчора
На КПП «Дякове» у гуманітарній вантажівці виявили незадекларовані ліки на 700 тисяч. Фото: Закарпатська митниця / Facebook
Ліки на 700 тисяч гривень: у вантажівці з гуманітаркою виявили незадекларовані препарати
1 хв на прочитанняВчора
Фото з відкритих джерел
Від імпульсивного рішення до чистої шкіри: як світ відзначає День зведення татуювань
2 хв на прочитанняВчора
Кадрові рішення Кабміну 13 серпня: нові призначення в МОЗ та звільнення
Нові призначення в МОЗ та звільнення у двох міністерствах: уряд ухвалив низку кадрових рішень
1 хв на прочитання13 Серпня 2026
Кинутий у тамбурі недопалок призвів до безглуздої загибелі чоловіка під колесами потяга
1 хв на прочитання13 Серпня 2026
13 серпня відзначають Всесвітній день шульги та привертають увагу до їхніх потреб
1 хв на прочитання13 Серпня 2026
Дональд Трамп блокує федеральне фінансування процедур зміни статі для неповнолітніх у США
1 хв на прочитання12 Серпня 2026
Як позбутися нудоти та дискомфорту під час тривалих поїздок
2 хв на прочитання12 Серпня 2026
Більше з GreenPost
Всесвітній день медоносних бджіл: значення для екології та як захистити комах
Маленькі трудівники великої екосистеми: світ відзначає День медоносних бджіл
2 хв на прочитання4 години тому
Фото із відкритих джерел
Від відповідального утримання до прихистку: що варто знати про Міжнародний день безпритульних тварин
3 хв на прочитання6 годин тому
День міста Тернопіль 15 серпня: історія, традиції та значення свята. Фото: Світлана Шевчук
День міста Тернопіль 15 серпня: історія Файного міста, святкові традиції та сила громади
3 хв на прочитання8 годин тому
У Києві чоловік заліз у смолу, щоб обікрасти магазин: поліція відмивала його 5 годин
Конспірація не вдалася: киянин заліз у бочку зі смолою, щоб пограбувати магазин, і 5 годин відмивався в поліції
1 хв на прочитанняВчора
Вогняна стихія на узбережжі Хорватії: перекриті автошляхи, госпіталізовані люди та евакуація туристів
2 хв на прочитанняВчора
Засуха на Закарпатті: річка Ріка критично обміліла через тривалу відсутність опадів
1 хв на прочитанняВчора
Деревину зі знесених на Теремках дерев використають для лавочок і пергол у парках Києва — КМДА
2 хв на прочитанняВчора
Понад 30 котів на покинутому човні: у США поліція та зоозахисники провели зворушливу рятувальну операцію
1 хв на прочитанняВчора