Догори
Дати відгук

Як працювати віддалено та не збожеволіти? 5 порад для продуктивної роботи вдома

Якщо правильно організувати дистанційну роботу, вона стане для вас справжнім скарбом і зробить вас більш продуктивним працівником.

4 хв на прочитання03 Квітня 2021, 07:20
Як працювати віддалено та не збожеволіти? 5 порад для продуктивної роботи вдома Як працювати віддалено та не збожеволіти? 5 порад для продуктивної роботи вдома
Поділитись:

Для когось дистанційна робота — це справжній порятунок, інші ж помічають, що почали працювати набагато гірше. Розповідаємо, як ефективно працювати з дому, не шкодячи своєму здоров’ю.

Пандемія та карантин внесли корективи в життя мільйонів людей. Якщо раніше вони щоранку крокували на роботу та знали графік зустрічей і справ наперед, то потрапивши до формату онлайн, деякі починають губитися та стресувати.

Але справа в тім, що такий формат роботи може залишитись з нами надовго. Деякі компанії вже дозволяють своїм працівникам не ходити в офіс. Якщо правильно організувати дистанційну роботу, вона стане для вас справжнім скарбом та зробить вас більш продуктивним працівником.

У чому переваги

Дистанційна робота розв’язує ряд проблем, які можуть виникнути під час роботи в офісі та дає змогу звільнити більше часу для себе.

  • Вам не доводиться годинами добиратись до роботи на громадському транспорті.
  • Якщо у вас не надто дружній колектив, то з дому ви можете менше контактувати з ними.
  • Ви можете самі вибудовувати собі графік.
  • Атмосфера дає змогу вам генерувати більше ідей.
  • Ви можете працювати не лише вдома: у кафе, в іншому місті, у коворкінгу тощо.
  • У вас більше часу для родини, спорту та прогулянок.

Що може піти не так

Здається, що дистанційна робота — це справжній рай, чи не так? Проте не все так солодко. Часом працювати з дому — це не тільки морально важко, а ще й шкідливо для здоров’я. Ось деякі недоліки:

  • Вам важко точно розподілити робочий та особистий час.
  • Через більш гнучкий графік ви часто перепрацьовуєте.
  • Навіть якщо ви не дуже комунікабельна людина, вам може не вистачати емоційного контакту з колегами.
  • Через постійну сидячу роботу починає боліти шия, спина, частіше відчувається головний біль і сухість в очах. До офісу ви прогулюєтесь, а під час роботи можете вийти на обід чи забігти до колеги.

Як правильно організувати робочий процес

Щоб дистанційна робота була в радість, слід попіклуватись про своє психічне та фізичне здоров’я. Дотримуйтесь цих правил і ваше самопочуття значно покращиться.

1. Правильно розташуйте монітор

Монітор не має стояти занадто близько, а середина екрану має бути на кілька сантиметрів нижче рівня очей. Налаштуйте екран так, щоб світло було м’яким, а шрифт — не занадто дрібним. Якщо ви сидите на відстані 50 сантиметрів від екрана, то шрифт має читатись із відстані 150 сантиметрів.

І слідкуйте за тим, щоб лікті не висіли у повітрі, а лежали на столі.

Фото ілюстративне

2. Змінюйте положення тіла

Намагайтесь час від часу робити коротку зарядку. Якщо немає такої можливості, то хоча б просто пройдіться, попрацюйте стоячи або пересядьте на інший стілець.

3. Слідкуйте за поставою

Жодні методи не допоможуть, якщо ви сидітимете у зігнутому положенні. Добирайте такий стілець, щоб ви могли весь час сидіти рівно — і наприкінці дня ви подякуєте собі за це.

4. Правильне освітлення

Краще, щоб зранку світло в кімнаті було холодним, а ввечері — теплим і м’яким. Також не варто сидіти спиною до вікна, щоб екран не відблискував. Або ж потурбуйтесь про щільні штори.

Фото ілюстративне

5. Полюбіть відпочинок

Ставте собі нагадування протягом дня, адже в робочому хаосі так легко забути про те, що варто пообідати, прогулятись чи просто декілька хвилин подивитись у вікно. Це вже значно покращить ваше самопочуття.

Нагадаємо, науковці винайшли новий і несподіваний метод лікування жіночого безпліддя. 

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.