Як кишківник впливає на здатність жінок завагітніти

Медики-дослідники знайшли доступний метод для лікування безпліддя

1 хв на прочитання31 Березня 2021, 23:55
Як кишківник впливає на здатність жінок завагітніти Як кишківник впливає на здатність жінок завагітніти

Американські науковці виявили, що склад бактерій в кишківнику в жінок може впливати на їх здатність зачати дитину. А значить, фертильність жінки залежить від її кишкової флори. Про це повідомляє Journal of Chemical Biochemistry Nutrition.

Мікробом людини складається з трильйонів різних мікроорганізмів, і щороку наука отримує все нові докази їх користі для різних аспектів здоров'я. Це й імунітет, і психіка, і робота серцево-судинної системи, і навіть має плив на наслідки інфекційних хвороб, включаючи ковід. І ось тепер вчені довели, що від нормального мікробіому жінки залежить її здатність зачати дитину.

Автори дослідження використовували метагеномне секвенування для вивчення генетичної різноманітності мікробіому 18 фертильних жінок і ще 18 з безпліддям. Виявилося, що у першої групи в мікробіомі міститься більша кількість пробіотиків Bifidobacterium. Ще однією метою дослідження було вивчення впливу пребіотичної клітковини на фертильність. 12 безплідним жінкам у зв'язку з цим запропонували регулярно вживати по 10 г пребіотика PHGG, що являє собою частково гідролізовану гуарову камедь.

Через деякий час 7 з 12 безплідних жінок змогли зачати дитину, що процент зачаття був навіть вище, ніж серед пацієнток, безпліддя яких лікували за рахунок допоміжних репродуктивних технологій. А це дозволяє вважати пребіотики одним з інструментів лікування жіночого безпліддя.

Нагадаємо, німецький дерматолог пояснив, який стан шкіри говорить про приховані хвороби.