Влада Одеси відповіла активістам щодо демонтажу зарядних станцій
16.01.2020
Автор: Олександра Єршова
Ситуація з погрозою демонтажу зарядних станцій в Одесі набула нового значення. GreenPost писав про те, що в Одесі збираються масово демонтувати зарядні станції.
Наразі в мерії відповіли власникам електромобілів з приводу попередження, розміщеного на станціях для підзарядки електричних транспортних засобів, що встановлення станції повинно відповідати чинному законодавству, а якщо є порушення порядку, то об'єкт має бути знесено.
Активісти електромобільного руху в Одесі ведуть активне спілкування з чиновниками. Так заступник мера міста Павло Вугельман на своїй сторінці Facebook пояснив етапи правильного оформлення зарядних станцій, які наразі мають відповідати законодавству.
"Станції для зарядки електромобілів, як і будь-який об'єкт, встановлений на міській землі, повинні мати дозвільну документацію, для отримання якої власнику досить звернутися в управління торгівлі Одеської міської ради (Косівська, 2Д), отримати погодження від цієї структури і від районної адміністрації", - пише Вугельман.
Він додав, що зарядні
станції оформлюються, як елементи вуличної торгівлі і податки сплачуються в
міський бюджет за стандартним тарифом - 105 грн за квадратний метр плюс
коефіцієнт, залежно від місця розташування (перелік позначено у додатку до
рішення ОГС №423 від 08.11.13)
Ще один момент стосується станцій, які встановлюються біля парковок комерційних закладів, або інших місць для парковки. Таке розташування повинно відповідати правилам дорожнього руху та узгоджуватись з патрульною поліцією області, району, міста.
Українці торік придбали понад 7,5 тисячі електрокарів
В свою чергу
коментар надав і начальник Управління розвитку споживчого ринку та захисту прав
споживачів Одеської міської ради Сергій Машьянов. Він зазначив, що кожен, хто
хоче встановити зарядну станцію повинен узгоджувати це з міською владою.
"Інформація
про те, що місто виступає проти людей у яких є електромобілі та перешкоджає
розвитку екологічно чистого транспорту не є дійсною. Відбувається свідома
підміна понять, тому що місто не проти електромобілів, але місто за те, щоб все
було встановлено відповідно до чинного законодавства. Ніде в світі немає
такого, що можна встановлювати все що заманеться там де захочеться. Треба отримувати
відповідний дозвіл на місце. Тим паче, що є встановлені розцінки", - каже
чиновник.
Представник влади сказав, що потрібно слідкувати за тим, де люди планують ставити зарядну станцію. Треба, щоб вона не заважала оточуючим, відповідала нормам видачі земельної ділянки та іншим правилам. Наразі до міських установ вже надходять заявки від осіб, які ще не оформили відповідні документи.
Суперзарядки Tesla з’являться в Україні до квітня
Компанії, які
займаються напрямком електромобілів та встановленням зарядних станцій вважають,
що неправильно ставити на одну сходинку підзарядку електричних автомобілів та
автомат для поповнення рахунків, чи прирівнювати їх до заправних станцій.
Можливо ця ситуація підштовхне владу створити відповідну законодавчу базу.
"Діалог починається і нам край важливо не підміняти поняття, а саме, торгівельне обладнання і зарядна станція та інші. Маю надію, що це може бути стартом розробки міської стратегії сталого розвитку електромобільності", - каже співзосновник Ecofactor Сергій Вельчев.