Догори
Дати відгук
  • Головна
  • Новини
  • Агро
  • В "Укрзалізниці" пояснили, чому до Південного зерно вести дешевше, ніж до Одеси чи Чорноморську

В "Укрзалізниці" пояснили, чому до Південного зерно вести дешевше, ніж до Одеси чи Чорноморську

Вантажі, призначені для порту Південний, транспортуються коротшим шляхом.

2 хв на прочитання8 годин тому
"Укрзалізниця" пояснила відмінності в цінах на перевезення до портів Одеси, Чорноморська та Південного "Укрзалізниця" пояснила відмінності в цінах на перевезення до портів Одеси, Чорноморська та Південного
Поділитись:

В АТ «Укрзалізниця» роз'яснили причини різної вартості залізничних перевезень вантажів, що прямують до українських морських портів. За словами заступника директора департаменту комерційної роботи «Укрзалізниці» Валерія Ткачова, відмінності в тарифах на доставку до портів Одеси та Чорноморська обумовлені інфраструктурними обмеженнями, а не наданням переваг окремим портовим містам.

На сьогодні існує два основних залізничних маршрути для доставки вантажів до морських портів. Перший пролягає через станції Помошна та Колосівка, використовуючи відновлений у січні 2025 року міст біля Вознесенська. Другий маршрут проходить через Помошну та Подільськ, пояснив Валерій Ткачов у коментарі для Latifundist.

Він зазначив, що вантажі, призначені для порту Південний, транспортуються коротшим шляхом – через Помошну та Колосівку (Вознесенський міст). Натомість порти Чорноморськ та Одеса обслуговуються переважно через довший маршрут Помошна-Подільськ. Це пов'язано з обмеженою пропускною здатністю ділянки Помошна-Колосівка, яка ще більше знизилася через систематичні обстріли енергетичної інфраструктури, що призвело до перебоїв з електроживленням на цій лінії.

Валерій Ткачов також нагадав, що внаслідок російської агресії було пошкоджено значну кількість енергетичних об'єктів, що призвело до нестабільної роботи енергосистеми України, зокрема в Одеському, Миколаївському та Кіровоградському регіонах. Через це фізично протягом доби пропускають менше потягів, ніж раніше.

«До війни, навіть до руйнування мосту, воно завжди так було, завжди Південний підживлювався цією дільницею, тому ми, грубо кажучи, повернулися на довоєнний розподіл підвезення маршрутів», – прокоментував Ткачов.

Він також звернув увагу на те, що через порти експортуються не лише агропродукція, а й руда та метали. У зв'язку з цим, навіть за наявності тимчасової можливості збільшити кількість потягів на коротшому маршруті, "Укрзалізниця" враховує можливу волатильність обсягів перевезень і необхідність обробки різних видів вантажів.

Щодо можливості зміни маршрутів або надання додаткових знижок на перевезення до портів, Валерій Ткачов заявив, що "Укрзалізниця" наразі не має фінансової можливості для таких кроків через значний дефіцит бюджету, який на початок року складав 24 мільярди гривень.

Більше новин читайте на GreenPost.

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Більше з GreenPost
Фото: Національна поліція в Одеській області
На Одещині чоловік незаконно вирив озеро на березі Тилігулу
1 хв на прочитання22 хвилини тому
Гороскоп на 27 квітня 2025 року
Астрологічний прогноз та гороскоп для всіх знаків зодіаку на 27 квітня 2025 року
10 хв на прочитаннягодина тому
Виробництво САУ "Богдана" в Україні сягнуло понад 30 одиниць на місяць. Фото: Олександр Камишін
Україна нарощує виробництво САУ "Богдана", випускаючи понад 30 одиниць на місяць
2 хв на прочитання3 години тому
Скандал з суперкомп'ютером xAI у Мемфісі: забруднення повітря незареєстрованими турбінами. Фото Interesting Engineering
Скандал у Мемфісі: суперкомп'ютер Ілона Маска забруднює повітря незареєстрованими турбінами
2 хв на прочитання6 годин тому
Прибутки від видобутку на Сахалінському родовищі залишаться у держбюджеті
2 хв на прочитання9 годин тому
Індія перекрила воду річки Інд для Пакистану, розірвавши історичну угоду
3 хв на прочитання10 годин тому
Українського експерта не пустили на конференцію щодо концесії порту Чорноморськ у Варшаві
2 хв на прочитання11 годин тому
Світ вшановує 39-ті роковини Чорнобильської трагедії​
2 хв на прочитання12 годин тому