Догори
Дати відгук
  • Головна
  • Новини
  • Агро
  • В "Укрзалізниці" пояснили, чому до Південного зерно вести дешевше, ніж до Одеси чи Чорноморську

В "Укрзалізниці" пояснили, чому до Південного зерно вести дешевше, ніж до Одеси чи Чорноморську

Вантажі, призначені для порту Південний, транспортуються коротшим шляхом.

2 хв на прочитання26 Квітня 2025, 13:19
"Укрзалізниця" пояснила відмінності в цінах на перевезення до портів Одеси, Чорноморська та Південного "Укрзалізниця" пояснила відмінності в цінах на перевезення до портів Одеси, Чорноморська та Південного
Поділитись:

В АТ «Укрзалізниця» роз'яснили причини різної вартості залізничних перевезень вантажів, що прямують до українських морських портів. За словами заступника директора департаменту комерційної роботи «Укрзалізниці» Валерія Ткачова, відмінності в тарифах на доставку до портів Одеси та Чорноморська обумовлені інфраструктурними обмеженнями, а не наданням переваг окремим портовим містам.

На сьогодні існує два основних залізничних маршрути для доставки вантажів до морських портів. Перший пролягає через станції Помошна та Колосівка, використовуючи відновлений у січні 2025 року міст біля Вознесенська. Другий маршрут проходить через Помошну та Подільськ, пояснив Валерій Ткачов у коментарі для Latifundist.

Він зазначив, що вантажі, призначені для порту Південний, транспортуються коротшим шляхом – через Помошну та Колосівку (Вознесенський міст). Натомість порти Чорноморськ та Одеса обслуговуються переважно через довший маршрут Помошна-Подільськ. Це пов'язано з обмеженою пропускною здатністю ділянки Помошна-Колосівка, яка ще більше знизилася через систематичні обстріли енергетичної інфраструктури, що призвело до перебоїв з електроживленням на цій лінії.

Валерій Ткачов також нагадав, що внаслідок російської агресії було пошкоджено значну кількість енергетичних об'єктів, що призвело до нестабільної роботи енергосистеми України, зокрема в Одеському, Миколаївському та Кіровоградському регіонах. Через це фізично протягом доби пропускають менше потягів, ніж раніше.

«До війни, навіть до руйнування мосту, воно завжди так було, завжди Південний підживлювався цією дільницею, тому ми, грубо кажучи, повернулися на довоєнний розподіл підвезення маршрутів», – прокоментував Ткачов.

Він також звернув увагу на те, що через порти експортуються не лише агропродукція, а й руда та метали. У зв'язку з цим, навіть за наявності тимчасової можливості збільшити кількість потягів на коротшому маршруті, "Укрзалізниця" враховує можливу волатильність обсягів перевезень і необхідність обробки різних видів вантажів.

Щодо можливості зміни маршрутів або надання додаткових знижок на перевезення до портів, Валерій Ткачов заявив, що "Укрзалізниця" наразі не має фінансової можливості для таких кроків через значний дефіцит бюджету, який на початок року складав 24 мільярди гривень.

Більше новин читайте на GreenPost.

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Більше з GreenPost
Фото ілюстративне
Найбільший металургійний комбінат України хоче розмістити на своїй території малий модульний реактор
1 хв на прочитання2 години тому
Фото: Reuters
Українські енергетики відновили лінію живлення Запорізької АЕС, пошкоджену обстрілом
1 хв на прочитання5 годин тому
Гороскоп на 6 липня 2025 року
Гороскоп для всіх знаків зодіаку на 6 липня 2025 року
3 хв на прочитання7 годин тому
Фото з відкритих джерел
Як головна річка України бореться за життя під час війни
3 хв на прочитання8 годин тому
«Повінь, яка буває раз на сто років»: у Техасі загинули щонайменше 24 людини, десятки зникли безвісти (ФОТО)
2 хв на прочитання10 годин тому
НМТ - Надскладний Мегаважкий Тягар чи звичайна рутина на шляху до мрії, поради учасниці
6 хв на прочитання11 годин тому
Міжнародний день Дніпра: свято з присмаком екоциду
2 хв на прочитання13 годин тому
Розкол у відносинах: конфлікт між РФ та Азербайджаном поглиблюється
7 хв на прочитання15 годин тому