Догори
Дати відгук
  • Головна
  • Новини
  • Агро
  • В "Укрзалізниці" пояснили, чому до Південного зерно вести дешевше, ніж до Одеси чи Чорноморську

В "Укрзалізниці" пояснили, чому до Південного зерно вести дешевше, ніж до Одеси чи Чорноморську

Вантажі, призначені для порту Південний, транспортуються коротшим шляхом.

2 хв на прочитання26 Квітня 2025, 13:19
"Укрзалізниця" пояснила відмінності в цінах на перевезення до портів Одеси, Чорноморська та Південного "Укрзалізниця" пояснила відмінності в цінах на перевезення до портів Одеси, Чорноморська та Південного
Поділитись:

В АТ «Укрзалізниця» роз'яснили причини різної вартості залізничних перевезень вантажів, що прямують до українських морських портів. За словами заступника директора департаменту комерційної роботи «Укрзалізниці» Валерія Ткачова, відмінності в тарифах на доставку до портів Одеси та Чорноморська обумовлені інфраструктурними обмеженнями, а не наданням переваг окремим портовим містам.

На сьогодні існує два основних залізничних маршрути для доставки вантажів до морських портів. Перший пролягає через станції Помошна та Колосівка, використовуючи відновлений у січні 2025 року міст біля Вознесенська. Другий маршрут проходить через Помошну та Подільськ, пояснив Валерій Ткачов у коментарі для Latifundist.

Він зазначив, що вантажі, призначені для порту Південний, транспортуються коротшим шляхом – через Помошну та Колосівку (Вознесенський міст). Натомість порти Чорноморськ та Одеса обслуговуються переважно через довший маршрут Помошна-Подільськ. Це пов'язано з обмеженою пропускною здатністю ділянки Помошна-Колосівка, яка ще більше знизилася через систематичні обстріли енергетичної інфраструктури, що призвело до перебоїв з електроживленням на цій лінії.

Валерій Ткачов також нагадав, що внаслідок російської агресії було пошкоджено значну кількість енергетичних об'єктів, що призвело до нестабільної роботи енергосистеми України, зокрема в Одеському, Миколаївському та Кіровоградському регіонах. Через це фізично протягом доби пропускають менше потягів, ніж раніше.

«До війни, навіть до руйнування мосту, воно завжди так було, завжди Південний підживлювався цією дільницею, тому ми, грубо кажучи, повернулися на довоєнний розподіл підвезення маршрутів», – прокоментував Ткачов.

Він також звернув увагу на те, що через порти експортуються не лише агропродукція, а й руда та метали. У зв'язку з цим, навіть за наявності тимчасової можливості збільшити кількість потягів на коротшому маршруті, "Укрзалізниця" враховує можливу волатильність обсягів перевезень і необхідність обробки різних видів вантажів.

Щодо можливості зміни маршрутів або надання додаткових знижок на перевезення до портів, Валерій Ткачов заявив, що "Укрзалізниця" наразі не має фінансової можливості для таких кроків через значний дефіцит бюджету, який на початок року складав 24 мільярди гривень.

Більше новин читайте на GreenPost.

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Більше з розділу Агро
Фото з відкритих джерел
Світові ціни на продовольство знизилися у травні завдяки падінню цін на кукурудзу та пальмову олію
4 хв на прочитання10 годин тому
Фото: dengmo / Pixabay
Світові посіви ріпаку скорочуються до чотирирічного мінімуму — прогноз аналітиків
1 хв на прочитання12 годин тому
Фото: fuelandfriction.com
Експорт українського біоетанолу до ЄС обмежили квотами з червня 2025 року
1 хв на прочитання13 годин тому
Фото ілюстративне
Незаконне збагачення на 5,6 млн грн: САП подала позов про конфіскацію земель ексчиновника з Рівненщини
1 хв на прочитанняВчора
З Харківщини до Житомирщини: як аграрій-переселенець створив унікальний розплідник
2 хв на прочитання08 Червня 2025
«Немає альтернатив»: компанія «Молочний альянс» заявляє про критичну важливість ринку ЄС
2 хв на прочитання08 Червня 2025
Не викидайте кавову гущу: це цінне добриво для смородини
3 хв на прочитання07 Червня 2025
Як зберегти полуницю свіжою до двох тижнів: простий лайфхак
1 хв на прочитання07 Червня 2025