Не дивно, що згідно зі щорічним звітом від H2stations.org, в Азії встановлено 38 заправок для водневих транспортних засобів, адже саме там виробляють ті рідкісні автомобілі, які здатні рухатись на водні.
Але Європа намагається наздогнати, і за останній рік встановила 36 водневих заправок. Вісім нових ВЗС за 2019 рік побудували в Північній Америці і одну на Аравійському півострові, як повідомляє Enkorr.ua.
За підрахунками, в світі на кінець минулого року існувало 432 водневі заправні станції, а лише 330 надавали доступ до них громадськості. Найбільше доступних водневих станцій існує в Азії, де працює 178 ВЗС.
Максимальна кількість 114 присутня на території Японії, де компанія Toyоta ще з 2015 року продає водневий автомобіль Mirai, а 33 водневі станції розташовано в Південній Кореї і 27 штук в Китаї. Якщо в Кореї продається Hyundai Nexo, то в Китаї найбільше комерційної техніки у вигляді автобусів та вантажівок.
Європа налічувала 177 водневих заправок, з яких 87 - у Німеччині і 26 - у Франції, де з'явиться найближчим часом ще 34 ВЗС. В Нідерландах відкриють 21 водневу станцію, а в Швейцарії працює чотири заправки та відкриють ще шість.
У звіті відмічається, що розвиток водневих станцій в 2019 році показав максимальне зростання за всі часи, а 2020 рік може подолати рекордну планку. Бо в Нідердландах буде активніше розвиватись воднева культура під впливом створення потужної воднево-вітрової електростанції. Новий проект з будування водневої електростанції під назвою NortH2 буде реалізований у співпраці зі світовим концерном Shell. В ньому візьмуть участь газова інфраструктурна держкомпанія Gasunie та морські порти Гронінгена. Передбачається, що воднева система забезпечить воднем споживачів у Нідерландах та північно-західній Європі.
Нагадаємо, що компанія Toyota просуває в життя проект з розповсюдження водневого палива. Планується створити локальну енергосистему, де носієм буде виступати водень.