Догори
Дати відгук

У Норвегії розробили вантажівки з водневим двигуном

2 хв на прочитання26 Січня 2020, 17:57
Поділитись:

26.01.2020

У норвезькому місті Тронхейм запустять тестове перевезення продуктів харчування за допомогою чотирьох вантажних автомобілів Scania на водневому паливі.

Як повідомив 20 січня шведський автовиробник, пілотний проєкт
ініціювала норвезька оптово-торгова компанія ASKO, пише eco
town
.

Для перевезень використовуватимуть модель Scania G350 з колісною формулою 6x2, повною масою 26 + 1 т. На ній встановлені електродвигун потужністю 286 к. с. (крутний момент - 2200 н•м), паливні елементи потужністю 90 кВт, а також літій-іонна електробатарея ємністю 56 кВт•год і паливний бак місткістю 33 кг водневого газу.

Розрахункова дальність ходу електромоделі становить до
400-500 км. Допомогти у роботі чотирьом вантажівкам покликана газоводнева
заправна станція компанії ASKO.

Як відзначають у Scania, запуску пілотного проєкту передували спільні дослідження двох сторін у даній сфері. "Тепер цей проєкт переходить у наступну стадію і є одним з перших у своєму роді, - прокоментував представник виробника. - "Пілот" стане основою для подальшого отримання досвіду і розвитку обох компаній".

За словами керівника відділу продажів і маркетингу Scania Карін Родстрем, водневий газ є цікавим варіантом для транспортування вантажів на далекі відстані. "Наші випробування показують, що технологія також добре працює у холодному кліматі, - сказала вона. - Ми будемо продовжувати уважно стежити за продуктивністю цих вантажівок».

Торгова компанія ASKO раніше інвестувала у завод з
виробництва водневого палива, а також відкрила власну газоводневу заправну
станцію.

ASKO та Scania стали першими в світі, хто починає реальне
пілотне перевезення вантажів за допомогою такої технології. Раніше інші
автовиробники, такі як Toyota, Hyunday і Nikola, повідомляли лише про
проведення експериментів у цій області.

Технологія електрифікації з використанням паливних елементів, що працюють на водні, виглядає наступним чином. Водень з паливного бака надходить в центральний паливний елемент (батарею), де змішується з киснем, що забирається з повітря. В результаті реакції виробляється електроенергія, яка змушує працювати двигун. У навколишнє середовище викидається тільки вода.

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Більше з розділу Енерго
Німеччина Екологічна модернізація в Україні
Німеччина частково профінансує екологічну модернізацію підприємств в Україні
1 хв на прочитання25 хвилин тому
Верховний Суд остаточно скасував дозвіл на будівництво вітряків на Боржаві
Верховний Суд остаточно скасував дозвіл на будівництво вітряків на Боржаві
1 хв на прочитанняВчора
Італія планує поєднати ядерну енергетику з відновлюваними джерелами
Image by mhollaen from Pixabay
Італія планує "поєднати" ядерну енергетику з відновлюваними джерелами для досягнення нульових викидів до 2050 року
1 хв на прочитанняВчора
Спалахнув газ, є постраждалий
В Одеському районі спалахнув газ, є постраждалий
1 хв на прочитання05 Травня 2024
У Миколаївській обласній дитячій клінічній лікарні встановили сонячну станцію
4 хв на прочитання04 Травня 2024
Глобальний екологічний фонд допоможе Україні запустити проєкти зі створення сталої транспортної інфраструктури для захисту біорізноманіття
1 хв на прочитання03 Травня 2024
В Китаї випустили електромобіль вартістю лише за $4000: вміщує чотири людини
1 хв на прочитання02 Травня 2024
В «Укренерго» пояснили, чи будуть відключення електрики влітку
1 хв на прочитання30 Квітня 2024