Догори
Дати відгук

Водневе майбутнє: Toyota розширює межі альтернативного палива

2 хв на прочитання24 Лютого 2020, 17:41
Поділитись:
24.02.2020 | Олександра Єршова

Компанія Toyota просуває в життя проєкт з розповсюдження водневого палива. Планується створити локальну енергосистему, де носієм буде виступати водень.

Японський виробник разом з компанією Toshiba и Iwatani за участю державних органів втілює в життя систему «End-to-End Hydrogen Supply Chain». Вона повинна інтегрувати в повсякденне життя людей водень, і передбачає організацію сполучення транспортування та використання водню відповідним транспортом, передає building-tech.

Таким чином, проєкт спрямовано на підкреслення переваг використання екологічного палива для економіки та довкілля, а також виявлення слабких сторін та складнощів в енергетичному ланцюгу.

Глобальні плани Японії включають побудову "водневого суспільства", де паливні елементи дозволять живити не тільки автомобілі, але й будівлі та інші об'єкти. І першим етапом нової програми в якості водневих транспортних засобів будуть виступати вилочні навантажувачі, які створює відділення Toyota Industries. Паливо для системи буде вироблятись на вітровій станції Йокогами з використанням пристроїв від Toshiba. Поставки водню на заправки планують за допомогою вантажних водневих заправників.

 

Вікіпедія

Додамо, що Toyota - один з перших виробників, які почали продавати автомобілі на водневому паливі. Зараз в асортименті компанії присутнє друге покоління моделі Toyota Mirai, яка вперше з'явилась у 2013 році. Машина оснащується синхронним електродвигуном змінного струму, який живиться від установки на водневих паливних елементах під назвою FC stack чи від нікель-метал-гідридного акумулятора із максимальною вихідною потужністю 21 кіловат.

Максимальна потужність автомобіля складає 154 к.с. Електричний струм, що виробляється на паливних елементах від реакції взаємодії водню і кисню, проходить через підвищуючий перетворювач, в якому постійний струм перетворюється в змінний, а напруга збільшується до 650 вольт.

Така установка на водні має ККД перетворення в електричний струм на рівні 83%, що в рази перевищує навіть максимальний показник в 38%, який є у 1,3-літрового бензинового двигуна VVT-iE компанії Toyota. Mirai здатна проїжджати на одній заправці до 650 км.

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Більше з розділу Енерго
Україна презентує британцям інвестпроєкти в енергетиці та кліматі
У Лондоні презентували проєкти з "зеленої" енергетики та декарбонізації
2 хв на прочитання2 години тому
Фото: РАЕС
Рівненська АЕС отримала сучасне обладнання від Норвегії та Швеції
1 хв на прочитанняВчора
Фото ілюстративне
Україна увійшла до п’ятірки країн Європи з найдорожчою електроенергією для промисловості
1 хв на прочитанняВчора
Росія планує перезапустити ЗАЕС: знайшли рішення для охолодження реакторів
Росія готує перезапуск усіх енергоблоків ЗАЕС, заявляючи про вирішення проблеми з водою
1 хв на прочитання05 Вересня 2025
Дональд Трамп розпочинає новий етап боротьби з «зеленою» енергетикою
2 хв на прочитання05 Вересня 2025
Дешева енергія чи прихована вартість: чому порівняння ядерної, вітрової та сонячної енергетики може бути оманливим
3 хв на прочитання05 Вересня 2025
Донбас втратив свій вугільний потенціал: ключові шахти знищено
2 хв на прочитання03 Вересня 2025
Румунія електрифікує ключову залізничну ділянку на кордоні з Україною
1 хв на прочитання02 Вересня 2025