Догори
Дати відгук

У Японії запропонували оригінальний спосіб боротьби з алкоголізмом

Підвищення цін на спиртне, обмеження його продажу, посилення покарань за їзду у нетверезому стані тощо недостатньо ефективні.

2 хв на прочитання09 Листопада 2023, 07:31
Зображення ілюстративне. Фото: AgroNews Зображення ілюстративне. Фото: AgroNews
Поділитись:

Надмірне вживання алкоголю є серйозною проблемою глобальної охорони здоров'я, що зачіпає, за оцінками, 1,34 мільярда жителів Землі. Для протидії їй Всесвітня організація охорони здоров'я пропонує різні заходи, такі як підвищення цін на спиртне, продаж його тільки в сертифікованих магазинах, посилення покарань за залучення неповнолітніх у вжиток алкоголю та їзду у нетверезому вигляді, проте їх впроваджують далеко не всі країни.

У Японії запропонували новий метод: там хочуть роздавати безалкогольні коктейлі та пиво, щоби знизити надмірне споживання алкоголю, розповідає лікар Олександра Литкіна. Співробітники Університету Цукуби вже провели дослідження, в якому брали участь 123 особи у віці 20 років і старше. Умовами для включення в групу були відсутність діагнозу алкоголізму та вживання спиртного не рідше чотирьох разів на тиждень у добовій кількості не менше 40 г у чоловіків і 20 г у жінок. Також були учасники й у контрольній групі.

Добровольцям з основної групи протягом 12 тижнів (усього три рази) доставляли додому безалкогольні варіанти алкогольних напоїв на їх вибір із шести найпопулярніших сортів пива і 16 коктейлів. Протягом 20 тижнів (12 тижнів впливу і 8 тижнів наступного спостереження) всі учасники повністю документували обсяг уживаних спиртних і безалкогольних напоїв.

Дослідження показало, що на 12-му тижні середня кількість алкоголю, вжитого протягом останніх чотирьох тижнів у перерахунку на чистий спирт, в основній групі зменшилася на 320,8 г проти 76,9 г в контрольній. Ба більше, істотна різниця зберігалася і на 20-му тижні (тобто через вісім тижнів після припинення доставки безалкогольних напоїв). Кореляція між споживанням безалкогольних та алкогольних напоїв на 12-му тижні була значуще негативною лише в основній групі. Побічних ефектів у процесі роботи не спостерігалося.

Також ми розповідали, як пити алкоголь: фармацевт ділиться лайфхаками.

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Більше з GreenPost
Фото ілюстративне
Нове життя хімічного гіганта: «Укравіт» придбав Дніпровський завод мінеральних добрив за 76,8 млн грн
2 хв на прочитання2 години тому
Фото "Дім"
На Волині розвивається перша в Україні ферма благородних оленів
2 хв на прочитання5 годин тому
Спалах сказу на Закарпатті: у виснаженого собаки з гори Пікуй підтвердили вірус
На Закарпатті лабораторно підтвердили сказ у собаки, знайденого на горі Пікуй
1 хв на прочитання6 годин тому
Зображення згенеровано ШІ
В Одесі судитимуть посадовців КУ «СМЕП» за масштабні махінації під час підготовки до блекаутів
1 хв на прочитання8 годин тому
Півтора мільйона гривень за самовільний забір води: суд покарав комунальне підприємство на Рівненщині
2 хв на прочитання9 годин тому
Науковці КНУ готують обґрунтування для розширення Нижньодністровського нацпарку
1 хв на прочитання11 годин тому
«Я вимагаю правди»: донька загиблої залізничниці відкрила публічний спір з «Укрзалізницею» через відсутність укриття
2 хв на прочитання13 годин тому
Синоптики оцінили вплив червневої негоди на агросектор Вінниччини
2 хв на прочитання14 годин тому