- Головна
- Новини
- Еко
- Тварини & рослини
- У «Херсонського кавуна» з’явився офіційний логотип
У «Херсонського кавуна» з’явився офіційний логотип
29.02.2020
Логотип дасть унікальну можливість регіональним виробникам позиціонуватися на європейському та українському ринках. Конкурс на створення логотипу для офіційної реєстрації географічного зазначення "Херсонський кавун" тривав з жовтня 2019 року.
Переможницею конкурсу стала засновниця дизайн-студії Victory House Вікторія Кулакова, інформує «АгроЮг». Логотип містить декілька значень-символів: спіраль, хвилясті лінії, м’які плавні форми, рублений шрифт.
За словами дизайнера, логотип містить символічні елементи та орнаменталістику південного регіону:
- Спіраль — стилізований хвостик кавуна, в той же час — солярний знак, що вказує на географічне розташування — Південь. Також спіраль є головним елементом територіального логотипу Херсонського регіону — «Скіфське сонце», символ котрого взятий з орнаментів народів, котрі населяли Південь України.
- Хвилясті полоси — це і відтворення малюнку шкірки кавуна, і природні води, котрими багата Херсонщина (ріка Дніпро, Дніпровські плавні, узбережжя Чорного і Азовського морів).
- М’які плавні форми — це традиційни й підхід у південних орнаментах ремісників (вишивка, різблення), коли у інших регіонах країни більше використовуються геометричні орнаменти.
- Шрифт використаний прямий рублений, з м’якими згибами, таким чином на контрасті підкреслює м’які форми визуального знаку і разом з цим буде легко читатися у малих розмірах.
Відомо, що Мінекономіки визначило для реєстрації географічного зазначення перші 10 продуктів, серед яких – «Херсонський кавун». Процедуру реєстрації здійснює проєкт Євросоюзу «Географічні зазначення в Україні», який реалізовується впродовж 2017–2020 років. Проєкт покликаний допомогти Україні розробити систему позначення товарів із властивостями та репутацією, що зумовлені переважно місцем походження.