Догори
Дати відгук

Понад 300 перевірок і мільйонні штрафи: як Держпродспоживслужба контролює тарифи

Держпродспоживслужба виявила масові порушення у сфері житлово-комунальних послуг

1 хв на прочитання2 години тому
Фото ілюстративне Фото ілюстративне
Поділитись:

Держпродспоживслужба продовжує системний державний контроль у сфері житлово-комунальних послуг, щоб запобігти незаконному підвищенню тарифів. Повідомляє Держрпродспоживслужба.

За результатами державного нагляду протягом січня–вересня 2025 року виявлено масштабні порушення з боку підприємств, які надають послуги у сфері ЖКП.

Результати перевірок:

  • Проведено 325 позапланових перевірок суб’єктів господарювання.
  • У 302 випадках (92,9%) виявлено порушення законодавства.
  • Прийнято 198 рішень про застосування адміністративно-господарських санкцій на суму 2,5 млн грн.
  • Винесено 210 приписів щодо усунення порушень і приведення тарифів у відповідність до чинних норм.
  • До відповідальності притягнуто 62 посадові особи, накладено штрафів на 130,1 тис. грн.
  • За підсумками перевірок підприємства зобов’язані повернути споживачам 3,2 млн грн.

Окрему увагу відомство звертає на ситуацію в м. Миколаєві. Після численних звернень громадян проведено позапланові перевірки одного з надавачів послуг. За їхніми результатами підприємство здійснило перерахунок тарифів споживачам на суму понад 50 мільйонів гривень.

«Українські споживачі не повинні нести витрати через помилки чи безвідповідальність постачальників послуг. Люди мають право розуміти, за що вони платять, і отримувати справедливі, економічно обґрунтовані тарифи», — наголосив заступник Голови Держпродспоживслужби Андрій Крейтор.

Держпродспоживслужба нагадує: у разі неправомірного підвищення тарифів громадяни можуть звернутися до територіальних органів відомства для захисту своїх прав.

Більше новин читайте на GreenPost.

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Більше з розділу Енерго