Індонезія планує побудувати морську стіну вартістю $10,5 млрд, аби врятувати потопаючу Джакарту

2 хв на прочитання13 Січня 2024, 12:46
Поромний термінал на північному узбережжі Джакарти, затоплений під час припливу в 2021 році. Фото: Ed Wray/Getty Images

Проблема в тому, що на це має піти 40 років.

Індонезія відроджує плани будівництва гігантської стіни в рамках останніх заходів, аби сповільнити занурення в море своєї столиці Джакарти. Про це розповідає Bloomberg.

Проект передбачає три етапи будівництва, які триватимуть після 2040 року, причому перші два етапи потребують 164,1 трлн рупій (10,5 млрд доларів США) фінансування. Про це заявив у середу на заході в Джакарті, присвяченому оприлюдненню останнього плану будівництва морського муру, міністр-координатор з економічних питань Айрлангга Хартарто. Він не сказав, скільки грошей потрібно для третього етапу.

Хоча ця ідея обговорюється вже більше десяти років, пропозиція побудувати морську стіну була відроджена нещодавно, коли Джакарта стала мегаполісом, що найшвидше тоне. За словами Хартарто, це пов'язано з тим, що столиця опускається на 25 см на рік, а припливні паводки піднімаються на 200 см щороку.

У Джакарті, де проживає понад 10 млн людей на острові Ява, деякі райони опустилися на 4 м в період з 1997 по 2005 рік, а експерти прогнозують, що третина столиці може бути затоплена до 2050 року, якщо не вжити заходів.

За оцінками, повені в прибережній Джакарті завдають збитків у розмірі 2,1 трлн рупій на рік, які потенційно можуть зрости до 10 трлн рупій на рік у наступному десятилітті.

Щоби сповільнити занурення і зменшити тиск на Джакарту, Індонезія обмежила видобуток підземних вод, а також наполягає на створенні нової столиці в джунглях Борнео під назвою Нусантара вартістю 34 млрд доларів.

Хлопчик іде по новозбудованій морській стіні, розташованій поруч із мечеттю Валадуна. Мечеть Валадуна, яка зараз частково занурена в морську воду, в Джакарті, 2019 р. Фотограф: Йонас Гратцер/LightRocket/Getty Images

Індонезія обиратиме нового лідера 14 лютого. Чи продовжить наступник президента Джоко Відодо цей масштабний інфраструктурний проект, поки що невідомо.

«Проблема з цією морською стіною полягає в тому, що для її завершення потрібно близько 40 років. Проблема полягає в тому, чи мають політичні лідери цілеспрямованість, мислення і здатності довести проект до кінця. Це наша відповідальність», — сказав міністр оборони Прабово Субіанто, який веде опитування виборців перед президентськими виборами, під час презентації плану з будівництва морської стіни.

Більше новин читайте на GreenPost.

Актуально

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Поділитись: