Догори
Дати відгук

Фарш із водою, розведений майонез, махінації з вагою: продавці розповіли, на які хитрощі йшли, щоби продати товар

Продавці не купують у магазинах фарші, обмацують курчат, оглядають пляшки та фасований товар.

3 хв на прочитання31 Грудня 2022, 11:31
Поділитись:

Напередодні Нового року всі поспішають «затаритися» їжею, і недобросовісні продавці часто цим користуються. «Дзеркало» поговорило з працівниками торгівлі, щоб дізнатися, до яких хитрощів вдаються при продажу продуктів. Ось що розповіли продавці.

Тушки курчат можуть наповнювати льодом, щоб вага була більшою, а в фарш додавати воду. Рибу у магазині можуть розморозити, тушку заповнити водою чи відразу готовим льодом і знову заморозити. На цілу рибу середнього розміру з головою різниця може сягати 200 г.

Якщо жива риба довго була в акваріумі і стала не надто «бадьорою», туди можна дати ударну дозу кисню — і рибка якийсь час знову буде ніби щойно спіймана.

Для створення товарного вигляду змащують олією батон копченої ковбаси, на якій виступила сіль, і пропонують його покупцям як «свіжу, тільки з фабрики».

Також на батони ковбаси, у якої не минув термін придатності, можуть наклеювати маркування з новою датою, за яким виходить, що термін придатності закінчиться, наприклад, не через 15 днів, а через 30. Фірмову маркувальну стрічку виробники можуть передавати разом із партією продукції. Таку ковбасу викладають скраю, ближче до рук покупця, щоби забрали її насамперед.

Майонез для заправки салатів можуть розводити водою із крохмалем.

У мікс фаршу «свинина-курка» можуть закидати не свинину, а якісь шкіряні шматки, а разом із м'якоттю курки — попки, крила, шкіру.

«Класичний» спосіб шахрайства продавців — пересортовання: на дешевий товар ставлять інший цінник і продають його дорожче. Наприклад, «ліві» курячі яйця можуть бути свіжими, але не відповідати категорії та ціні, за якою їх продають.

Фасуючи до пакетів печиво та цукерки, співробітники можуть зважити товар на терезах, наклеїти етикетку, а потім дістати звідти кілька штук, зав'язати упаковку і віддати на прилавок. Так само чинять із ваговим сиром. Покупці зазвичай не перевіряють вагу таких виробів на касі або контрольних терезах.

Раніше зі звичайної коробки Raffaello можна було дістати кілька цукерок, не розклеївши упаковки: бічні вушка коробки згиналися всередину, не ламаючи склеєні верхні частини коробки. Але тепер начебто стали краще проклеювати упаковку.

Самі продавці можуть собі купити якісніший товар. Наприклад, разом із голубцями покупцеві в контейнер потрапляє ще 30–50 г моркви та бульйону, собі ж продавці беруть сухі голубці.

Продавці часто перестають купувати в магазинах фарші, натомість починають обмацувати курчат, оглядати пляшки та фасований товар, намагатися купувати продукти у заводській упаковці.

Також ми розповідали, на що дивитися при купівлі яєць.

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Більше з розділу Агро
На Закарпатті викрито забудовницю, яка самовільно зайняла 600 м² сусідської землі
На Закарпатті викрито забудовницю, яка самовільно зайняла 600 м² сусідської землі
1 хв на прочитаннягодина тому
Фото ілюстративне
Заборона ЗЗР може обвалити український агросектор на $4,3 млрд
3 хв на прочитання5 годин тому
Фото з відкритих джерел
Одеська область відродить видобуток солі: завод за $2,8 млн почне роботу на початку 2026 року
2 хв на прочитання6 годин тому
Всесвітній день оливкового дерева 2025 — цінність, символіка та роль у сталому розвитку
26 листопада — Всесвітній день оливкового дерева: стародавнє дерево, яке несе мир, здоров’я і сталість
2 хв на прочитання7 годин тому
Повний перелік причин анулювання 4-ї групи ЄП: перехід агропідприємства на загальну систему
2 хв на прочитанняВчора
Від сировини до продукту: презентовано каталог українського обладнання для агропереробки
2 хв на прочитанняВчора
Мобільні зерносховища: поставлено обладнання на 1,5 млн тонн для Півдня та Сходу
2 хв на прочитанняВчора
День супу гаспачо: історія страви та сучасні гастрономічні тенденції
1 хв на прочитанняВчора
Більше з GreenPost