Догори
Дати відгук

Бізнес та безбар'єрність в Україні: лише чверть компаній готові до змін

Масштабне дослідження OLX виявило реальний стан впровадження інклюзивних практик у малому та середньому бізнесі.

2 хв на прочитання2 години тому
Бізнес та безбар'єрність в Україні: лише чверть компаній готові до змін Бізнес та безбар'єрність в Україні: лише чверть компаній готові до змін
Поділитись:

Малий та середній бізнес, який формує основу української економіки, демонструє неоднозначне ставлення до впровадження практик інклюзивності та безбар'єрності. Згідно з дослідженням OLX, в якому взяли участь понад 1500 представників бізнесу, лише кожна четверта компанія планує впроваджувати відповідні практики.

Результати опитування показують, що більше половини компаній (50.67%) не впроваджують практики інклюзивності, а третина (33.94%) навіть не проводить комунікацій на цю тему з працівниками. Лише 14% бізнесів інвестують у створення безбар'єрного простору, і тільки 17.6% обізнані про існування державних програм компенсації витрат.

Серед учасників дослідження переважають ФОПи (54%) та юридичні особи (14%). Значна частина опитаних компаній (27%) має досвід роботи понад 10 років, тоді як 22% працюють менше року. Цікаво, що саме досвідчені компанії з 5-10-річним стажем частіше впроваджують практики безбар'єрності, а молодші бізнеси поки тільки планують такі зміни.

Щодо працевлаштування соціально вразливих груп, дослідження показало, що найчастіше роботу отримують особи віком 45-60 років, люди з інвалідністю та пенсіонери. Найменше представлені серед працівників студенти та особи зі статусом УБД.

Головними перешкодами для впровадження безбар'єрності підприємці називають економічну нестабільність, недовіру до державних ініціатив та відсутність розуміння економічної доцільності таких змін. Багато хто просто не знає, як правильно впроваджувати інклюзивні практики.

Водночас успішні приклади впровадження безбар'єрності демонструють, що це не лише соціальна відповідальність, але й конкурентна перевага. Підприємці відзначають зростання соціального капіталу своїх компаній та підвищення їх привабливості для клієнтів і партнерів. Особливо важливими виявилися особиста ініціатива керівництва, практичні кроки зі створення доступної інфраструктури та навчання персоналу.

Дослідження чітко показало, що український бізнес перебуває лише на початковому етапі впровадження інклюзивних практик. Попереду ще багато роботи для створення справді безбар'єрного середовища, але перші кроки вже зроблено.

Більше новин читайте на GreenPost.

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Більше з GreenPost
Історичний прорив у війні в Газі: досягнуто угоду про звільнення заручників та припинення вогню
Ізраїль та ХАМАС погодили масштабне перемир'я під егідою міжнародних посередників
1 хв на прочитання36 хвилин тому
Амазонка кардинально змінила напрямок течії
Сенсаційне відкриття: Амазонка раніше текла у зворотному напрямку
1 хв на прочитаннягодина тому
Революційне відкриття у сейсмології: знайдено ключ до розуміння природи землетрусів
Наука наблизилась до розгадки механізму виникнення землетрусів
1 хв на прочитання3 години тому
Зелена революція в Україні: приватні домогосподарства формують нову енергетичну реальність
Акумулятори замість ГЕС, або як приватні сонячні станції змінюють енергетику України
1 хв на прочитання3 години тому
У Лос-Анджелесі продовжують вирувати масштабні пожежі: 25 загиблих, понад 100 тисяч евакуйованих
1 хв на прочитання6 годин тому
Марс у Раку: як повня та зближення з Місяцем вплинуть на наші емоції та рішення
2 хв на прочитання9 годин тому
На Тернопільщині викрили підпільне виробництво бутильваної води
1 хв на прочитання9 годин тому
В українські водойми торік випустили майже 11 млн екземплярів цінних видів риби
1 хв на прочитання11 годин тому