Догори
Дати відгук

Заборона на перевезення сільгосптехніки залишить країну без врожаю

Про це повідомили в Українській зерновій асоціації

2 хв на прочитання09 Червня 2020, 23:29
Фото «ХарьковСпецТяжТранс» Фото «ХарьковСпецТяжТранс»
Поділитись:

Аграрії потрапили в ситуацію, коли їм фактично заборонено транспортувати сільськогосподарську техніку для збору врожаю як в денний, так і в темний час доби.

Про це йдеться у зверненні Української зернової асоціації до уряду з проханням розв'язати проблему, яка може викликати критичні негативні наслідки для збору врожаю зернових і олійних культур.

Як зазначається, під час збору врожаю багато виробників сільськогосподарської продукції з метою збору і збереження врожаю повинні швидко перевозити сільськогосподарську техніку з одного місця виконання робіт до іншого. Зазначені перевезення в основному здійснюються за допомогою спеціальної техніки (трал) на підставі належним чином оформлених дозволів на перевезення негабаритних вантажів (комбайнів).

"Загрози для збору врожаю виникли у зв'язку з тим, що з 1 червня 2020 року "Укравтодор" заборонив рух великовантажного транспорту (масою понад 24 т і навантаженням на вісь більше 7 т) автомобільними дорогами загальнодержавного значення в денний час доби при температурі вище 28 ° С. Така заборона поширюється, в тому числі на транспортування сільськогосподарської техніки, призначеної для збору врожаю. При цьому, рух габаритного і великовагового транспорту фактично заборонено в темний час доби відповідно до п.15 «Правил проїзду великогабаритних та великовагових транспортних засобів автомобільними дорогами, вулицями та залізничними переїздами», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18 січня 2001 № 30 ", - пояснюють експерти.

Ситуація, коли аграріям фактично заборонено транспортувати комбайни як у денний час, так і в темний час доби, призведе до вкрай негативних наслідків для збору врожаю і значних втрат врожаю зернових і олійних, вважають в УЗА. При цьому, аграрний сектор забезпечує левову частку експорту та валютних надходжень в країну, а це $ 22,5 млрд, з яких, за результатами 2019 р. експорт зернових і олійних - $ 9,6 млрд. Тобто нормальний процес збору врожаю зернових і олійних є вкрай критичним фактором для економіки країни і стабільності її фінансової системи.

Тому, УЗА звернулася до уряду з проханням внести зміни до ч. 2 п.35 Постанови №879 та доповнити перелік транспорту, на який не поширюються обмеження або заборона руху в денний час доби при температурі повітря вище +28 С °, транспортними засобами, що здійснюють перевезення сільськогосподарської техніки, яка використовується для збору врожаю.

Нагадаємо, аграріям компенсували 168 млн грн за придбання техніки.

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Більше з GreenPost
ФОТО: Україна й Азербайджан підписали Меморандум про співпрацю у питаннях захисту довкілля / Міндовкілля
Україна та Азербайджан поглиблюють співпрацю у питаннях захисту довкілля
1 хв на прочитання26 хвилин тому
Каспійський тюлень. Зображення згенеровано ШІ
На берег Каспійського моря викинуло майже 2 000 мертвих тюленів — ось що відомо про причини смерті
1 хв на прочитаннягодина тому
ФОТО: ілюстративне / club4paws.ua
День гуманного суспільства: що передбачає ініціатива?
4 хв на прочитання2 години тому
Як працює система торгівлі квотами на викиди
Міндовкілля відновить систему моніторингу, звітності та верифікації викидів парникових газів
2 хв на прочитання2 години тому
Україна інтегрується до міжнародної системи боротьби з ННН-рибальством
1 хв на прочитання3 години тому
Міненерго заохочує бізнес розвивати модель постачання електроенергії
1 хв на прочитання5 годин тому
Вже всьоме за рік: вражаючі кадри виверження вулкана в Ісландії (ВІДЕО)
1 хв на прочитання5 годин тому
Якщо залишилися зайві бетонні блоки: креативні ідеї (ФОТО)
2 хв на прочитання12 годин тому