Не на всіх маршрутах столичного громадського транспорту однаково ревно дотримуються обмежень кількості пасажирів, не кажучи вже про маршрутників.
Відео користувача Pavlo Ivanov з групи «Транспорт Києва».
Однак іноді громадський транспорт є безальтернативним способом дістатися до потрібного місця. І в районах, де за кількістю пасажирів справді стежать, це створює проблему.
Що ж робити, якщо кількість охочих їхати значно перевищує кількість місць для сидіння, а поїздку не можна скасувати?
«Мешканці Троєщини, які мешкають далі кінцевої 35-го трамваю, їдуть на кінцеву 28-го, щоб гарантовано потім рухатися у зворотному напрямі до метро, — написав у Фейсбук-групі «Транспорт Києва» юрист Іван Сидорчук. — Зупинка «Церква Всецариця». Друга від початку руху 28-го трамваю.Тепер пасажирів у черзі о 6:45 приблизно 30–40 осіб. О 7:15 — уже 80–100».
Проблему може вирішити лише збільшення автопарку громадського транспорту, упевнений експерт із транспортного планування Антон Гаген.
«Банально треба значно більше автобусів та тролейбусів, ніж є, — сказав він у своєму коментарі GreenPost. — Київпастранс має купити автобуси, Департамент транспортної інфраструктури має збільшити випуск на маршрути (так, просто купити автобуси і тролейбуси не досить, адже треба, щоб Департамент транспортної інфраструктури в документах підняв відповідно випуск ). Або відремонтувати те, що під парканом стоїть, але я не впевнений, що воно в тому стані, коли ще доцільно ремонтувати».
Нагадаємо, що експерт пояснив, чому Київ не врятують 200 нових автобусів і дистанції між пасажирами не буде.
Раніше ми також писали про те, що київська влада давно знає, як прибрати маршрутки з вулиць, але не робить цього.