Догори
Дати відгук

Троєщинський лайфхак, як постійно їздити, попри обмеження кількості пасажирів (відео)

Кияни винайшли спосіб, як поїхати на роботу, якщо кількість людей значно перевищує кількість місць для сидіння в салоні

2 хв на прочитання01 Липня 2020, 18:39
Фото: Дмитро Левченко Фото: Дмитро Левченко
Поділитись:

Не на всіх маршрутах столичного громадського транспорту однаково ревно дотримуються обмежень кількості пасажирів, не кажучи вже про маршрутників.

 

Відео користувача Pavlo Ivanov з групи «Транспорт Києва».

Однак іноді громадський транспорт є безальтернативним способом дістатися до потрібного місця. І в районах, де за кількістю пасажирів справді стежать, це створює проблему.

Що ж робити, якщо кількість охочих їхати значно перевищує кількість місць для сидіння, а поїздку не можна скасувати?

«Мешканці Троєщини, які мешкають далі кінцевої 35-го трамваю, їдуть на кінцеву 28-го, щоб гарантовано потім рухатися у зворотному напрямі до метро, — написав у Фейсбук-групі «Транспорт Києва» юрист Іван Сидорчук. — Зупинка «Церква Всецариця». Друга від початку руху 28-го трамваю.Тепер пасажирів у черзі о 6:45 приблизно 30–40 осіб. О 7:15 — уже 80–100».

Проблему може вирішити лише збільшення автопарку громадського транспорту, упевнений експерт із транспортного планування Антон Гаген.

«Банально треба значно більше автобусів та тролейбусів, ніж є, — сказав він у своєму коментарі GreenPost. — Київпастранс має купити автобуси, Департамент транспортної інфраструктури має збільшити випуск на маршрути (так, просто купити автобуси і тролейбуси не досить, адже треба, щоб Департамент транспортної інфраструктури в документах підняв відповідно випуск ). Або відремонтувати те, що під парканом стоїть, але я не впевнений, що воно в тому стані, коли ще доцільно ремонтувати».

Нагадаємо, що експерт пояснив, чому Київ не врятують 200 нових автобусів і дистанції між пасажирами не буде.

Раніше ми також писали про те, що київська влада давно знає, як прибрати маршрутки з вулиць, але не робить цього.

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Більше з GreenPost
Зображення з відкритих джерел
Якщо залишилися зайві бетонні блоки: креативні ідеї (ФОТО)
2 хв на прочитання43 хвилини тому
Лісова пожежа в селі Хасія поблизу Афін у серпні: 2023 рік був одним із найгірших лісових пожеж у Європі. Фото: Angelos Tzortzinis/AFP/Getty Images
Вигоріла площа Майорки, Менорки й Ібіци разом: лісові пожежі у 2023-му завдали найбільшої шкоди Європі
1 хв на прочитаннягодина тому
Термінова нарада щодо критичної ситуації з опалювальним сезоном у Кривому Розі
Критична ситуація з опалювальним сезоном у Кривому Розі, – Мінрозвитку
1 хв на прочитанняВчора
 Італія допомагатиме Україні відновлювати енергетику та економіку
Італія допомагатиме Україні відновлювати енергетику та залучати інвестиції для відновлення економіки
2 хв на прочитанняВчора
Данія засадить лісом 15% своїх сільгоспугідь
1 хв на прочитанняВчора
Україна презентує унікальну методологію оцінки екологічних наслідків збройних конфліктів
2 хв на прочитанняВчора
У ДАР з'явиться система оповіщення для бджолярів - Мінагро
1 хв на прочитанняВчора
На Миколаївщині порушники відшкодували понад 23 тисячі гривень збитків за незаконну рубку дерев
2 хв на прочитанняВчора