Догори
Дати відгук

Троєщинський лайфхак, як постійно їздити, попри обмеження кількості пасажирів (відео)

Кияни винайшли спосіб, як поїхати на роботу, якщо кількість людей значно перевищує кількість місць для сидіння в салоні

2 хв на прочитання01 Липня 2020, 18:39
Фото: Дмитро Левченко Фото: Дмитро Левченко
Поділитись:

Не на всіх маршрутах столичного громадського транспорту однаково ревно дотримуються обмежень кількості пасажирів, не кажучи вже про маршрутників.

 

Відео користувача Pavlo Ivanov з групи «Транспорт Києва».

Однак іноді громадський транспорт є безальтернативним способом дістатися до потрібного місця. І в районах, де за кількістю пасажирів справді стежать, це створює проблему.

Що ж робити, якщо кількість охочих їхати значно перевищує кількість місць для сидіння, а поїздку не можна скасувати?

«Мешканці Троєщини, які мешкають далі кінцевої 35-го трамваю, їдуть на кінцеву 28-го, щоб гарантовано потім рухатися у зворотному напрямі до метро, — написав у Фейсбук-групі «Транспорт Києва» юрист Іван Сидорчук. — Зупинка «Церква Всецариця». Друга від початку руху 28-го трамваю.Тепер пасажирів у черзі о 6:45 приблизно 30–40 осіб. О 7:15 — уже 80–100».

Проблему може вирішити лише збільшення автопарку громадського транспорту, упевнений експерт із транспортного планування Антон Гаген.

«Банально треба значно більше автобусів та тролейбусів, ніж є, — сказав він у своєму коментарі GreenPost. — Київпастранс має купити автобуси, Департамент транспортної інфраструктури має збільшити випуск на маршрути (так, просто купити автобуси і тролейбуси не досить, адже треба, щоб Департамент транспортної інфраструктури в документах підняв відповідно випуск ). Або відремонтувати те, що під парканом стоїть, але я не впевнений, що воно в тому стані, коли ще доцільно ремонтувати».

Нагадаємо, що експерт пояснив, чому Київ не врятують 200 нових автобусів і дистанції між пасажирами не буде.

Раніше ми також писали про те, що київська влада давно знає, як прибрати маршрутки з вулиць, але не робить цього.

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Більше з розділу Здоров'я
Більше з GreenPost
Режим економії вуличного освітлення в Одесі
Вуличне освітлення в Одесі - в режимі економії
1 хв на прочитаннягодина тому
Вітрова електростанція на Полтавщині. Фото ілюстративне
Для будівництва вітрової електростанції на Полтавщині виділять 47 тис. га
1 хв на прочитання2 години тому
Самовільно рубали дерева
На Рівненщині затримали злочиців, які самовільно зрубали деревини на майже 90 тис. грн
1 хв на прочитання6 годин тому
Як діяти, коли горить ліс і торф
На Полтавщині вигоріли майже 300 га сухостою: як діяти у разі лісових, степових та торф’яних пожеж
1 хв на прочитання7 годин тому
Органічне землеробство: принципи вирощування, плюси й мінуси такого господарства
2 хв на прочитання8 годин тому
День бур'янів: чи такий страшний бурʼян, як його малюють?
4 хв на прочитання9 годин тому
Новий регламент ЄС щодо упаковки PPWR: багаторазове пакування, заборона на деякі види пластику та мінімізація плівки
2 хв на прочитання9 годин тому
Розваги на джипах, квадроциклах та багі у заповідниках можуть заборонити законом: деталі
1 хв на прочитання10 годин тому