Догори
Дати відгук

Від тромбів, холестерину і довголіття: користь одного простого, але популярного горіха

До цих горіхів входять фосфор, калій, кальцій, залізо, магній, цинк, мідь і натрій.

2 хв на прочитання27 Грудня 2021, 06:50
Поділитись:

Йдеться про фісташки. Згідно з Національною базою даних про поживні речовини міністерства сільського господарства США, до цих горіхів входять фосфор, калій, кальцій, залізо, магній, цинк, мідь і натрій. Вчені з'ясували, у чому полягає їхня користь для здоров'я.

Захищає від тромбів

Результати наукової роботи, опублікованої в науковому журналі The American Journal of Clinical Nutrition та проведеної групою вчених під керівництвом Сари Гебауер з Державного університету Пенсільванії (The Pennsylvania State University), показало, що регулярне вживання фісташок в рамках збалансованої дієти може знизити рівень ЛПНГ холестерину в організмі.

Горіхи також є потужним джерелом амінокислоти L-аргініну, яка здатна запобігти затвердінню артерій та утворенню тромбів, показує дослідження, представлене в науковому журналі Acta Biomedica та проведене групою італійських учених під керівництвом Джузеппе Ліппі з Лабораторії клінічної хімії та гематології Академ Parma). А це як мінімум те, що потрібно для довголіття.

Знижує запалення

Вітаміни у фісташках (наприклад, A та E) мають потенційно протизапальні властивості, а це означає, що включення горіхів у здоровий раціон допомагає зменшити запалення практично в будь-якій частині організму. На це вказує дослідження, опубліковане в Journal of Ethnopharmacology та проведене турецькими вченими з Університету Газі (Gazi Universitesi).

Боротьба з холестерином

Горіхи містять велику кількість "хорошого" холестерину, також відомого як холестерин ЛПВЩ. Цей корисний тип холестерину фактично знижує присутність небезпечного холестерину (холестерину ЛПНЩ) у крові.

Таким чином, за словами фахівців, горіхи зменшують ймовірність виникнення тромбів та атеросклерозу, які можуть серйозно зашкодити серцево-судинній системі.

До слова, фісташки використовують також як засіб боротьби з гіпертонією.

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Більше з GreenPost
Розширення Нижньодністровського нацпарку.
Науковці КНУ готують обґрунтування для розширення Нижньодністровського нацпарку
1 хв на прочитання2 години тому
Трагедія на Сумщині: донька загиблої залізничниці звинуватила «Укрзалізницю» у брехні про укриття
«Я вимагаю правди»: донька загиблої залізничниці відкрила публічний спір з «Укрзалізницею» через відсутність укриття
2 хв на прочитання4 години тому
Фото: ілюстративне
Синоптики оцінили вплив червневої негоди на агросектор Вінниччини
2 хв на прочитання6 годин тому
Справа № 378/283/25: ВС роз'яснив правила відмови від пролонгації оренди землі
Автоматичне поновлення оренди землі не можна скасувати звичайними листами — рішення Верховного Суду
3 хв на прочитанняВчора
У нацпарку «Тузлівські лимани» зафіксували загибель рідкісних реліктових риб
3 хв на прочитанняВчора
Посилення кримінальної відповідальності за екозлочини: деталі урядового законопроєкту
2 хв на прочитанняВчора
Українська перлина Причорномор'я: історичний контекст та значення Дня міста Севастополя
2 хв на прочитанняВчора
Президент України підписав закон про зміни до Європейської хартії
2 хв на прочитання12 Червня 2026