Догори
Дати відгук

Вчені: вживання помідорів знижує ризик інсульту на 55%

Помідори багаті на антиоксидант лікопін.

1 хв на прочитання16 Червня 2021, 06:50
 Вчені: вживання помідорів знижує ризик інсульту на 55% Вчені: вживання помідорів знижує ризик інсульту на 55%
Поділитись:

Любителі помідорів можуть радіти. Цей смачний овоч здатний знизити ризик інсульту. До такого висновку прийшли вчені, які опублікували своє дослідження в журналі Neurology. Вони проаналізували здоров’я понад тисячу фінських чоловіків, спостереження в середньому тривало 12 років. За цей період близько 70 чоловіків зіткнулися з інсультом.

У тих, хто споживав більше помідорів, ризик інсульту знижувався на 55%. Порівняння проводилося з особами, які не вживали томати. При цьому для інсульту, пов’язаного з тромбами (ішемічний), зниження ризику склало 59%.

Помідори багаті на антиоксидант лікопін. Його високий рівень в крові захищає від інсульту. Вчені виявили, що з 259 чоловіків з найвищим рівнем лікопіну тільки у 11 стався інсульт. У порівнянні з 25 з 258 чоловіків з низьким показником.

«Це проспективне дослідження показує, що високі концентрації лікопіну в сироватці крові знижують ризик будь-якого інсульту, і особливо ішемічного», – підкреслили дослідники.

Нагадаємо, психологи назвали захоплення, які допомагають людям стати розумнішими.

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Більше з розділу Здоров'я
Таїсія Онофрійчук здобула перше за 13 років особисте «золото» України на ЧС з художньої гімнастики
Таїсія Онофрійчук принесла Україні першу за 13 років особисту перемогу на ЧС з художньої гімнастики
2 хв на прочитання2 години тому
Пішов із життя колишній чемпіон України з боксу та відомий тренер Костянтин Охрей
Помер чемпіон України з боксу та відомий тренер Костянтин Охрей
1 хв на прочитання10 годин тому
Зображення ілюстративне
Найближчими днями Землю накриють магнітні бурі: очікується шторм рівня G2
2 хв на прочитанняВчора
Мігранти, скупчені на пляжі в Сеуті, який охороняє Національна поліція. Фото: Gabriela Sardá / Europa Press
Гуманітарна та медична криза в Сеуті: лікарі попереджають про загрозу епідемій через перенаселеність
2 хв на прочитання14 Серпня 2026
Ліки на 700 тисяч гривень: у вантажівці з гуманітаркою виявили незадекларовані препарати
1 хв на прочитання14 Серпня 2026
Від імпульсивного рішення до чистої шкіри: як світ відзначає День зведення татуювань
2 хв на прочитання14 Серпня 2026
Нові призначення в МОЗ та звільнення у двох міністерствах: уряд ухвалив низку кадрових рішень
1 хв на прочитання13 Серпня 2026
Кинутий у тамбурі недопалок призвів до безглуздої загибелі чоловіка під колесами потяга
1 хв на прочитання13 Серпня 2026
Більше з GreenPost
Як назавжди позбутися харчової молі на кухні: покрокова інструкція та дієві поради
1 хв на прочитання3 години тому
Китай відхилив 10 контейнерів австралійських бобів мунг через перевищення норми гліфосату в 5 разів
Китай заблокував імпорт австралійських бобів мунг через гербіциди
1 хв на прочитання5 годин тому
Коли продукт має право називатися «натуральним»: роз'яснення норм законодавства України
Коли продукт має право називатися «натуральним»: роз'яснення норм законодавства України
2 хв на прочитання7 годин тому
Збирала дані про ГЕС та везла 900 набоїв: на Черкащині судитимуть агентку спецслужб рф
Збирала дані про захист ГЕС та мала боєприпаси: судитимуть агентку спецслужб рф
1 хв на прочитання9 годин тому
Горіховий Спас: церковні витоки, народні традиції та нові дати святкування
2 хв на прочитання12 годин тому
Солодкі мариновані помідори черрі на зиму
1 хв на прочитання13 годин тому
Де шукати лисички: грибник із Чернігівщини поділився секретами вдалого «тихого полювання»
1 хв на прочитанняВчора
Рекордний сезон: чому пінгвіни залишили станцію «Академік Вернадський» лише наприкінці липня
1 хв на прочитанняВчора