Догори
Дати відгук

Науковці: три чашки кави на день рятують жінок від депресії

Мінімум три чашки кави на день допомагають жінкам запобігти погіршенню пам'яті та позбутися від депресії.

1 хв на прочитання02 Червня 2021, 06:50
Науковці: три чашки кави на день рятують жінок від депресії Науковці: три чашки кави на день рятують жінок від депресії
Поділитись:

Результати дослідження французького національного інституту в Монпельє можуть потішити шанувальників кави, а точніше, їх прекрасну половину. Як виявилося, жіночий мозок отримує більше користі від регулярного споживання кофеїну, ніж чоловічий.

Протягом чотирьох років учені перевіряли когнітивні здібності 7 тисяч жінок. Вони прийшли до висновку, що інтелект жінок, які випивали не менше трьох чашок кави на день, був вищим, ніж у тих, хто обходився однією. Ефект посилювався з віком, у 65-річних, які пили багато кави, ризик погіршення розумової діяльності був нижче на 30 %, а у тих, кому за 80 років — на 70 %!

Дослідникам не вдалося довести цей же ефект від кофеїну у чоловіків. Автори прийшли до висновку, що жіночий організм більш чутливий до психостимуляторів, і засвоює їх інакше, ніж протилежна стать.

На особливий вплив кофеїну на жінок звернули увагу і науковці Гарварду. Вони стверджують, що підвищене споживання кофеїну може захистити дам від депресії. За їхніми даними, у жінок, які випивали від трьох до чотирьох чашок кави на день, на 20 % нижчий ризик впасти в тяжку депресію.

У кожній чашці кави міститься в середньому 100 міліграмів кофеїну. А ця речовина, як запевняють експерти, має вирішальне значення для гарного настрою.

Кофеїн блокує певні хімічні рецептори в мозку, такі як аденозин, що має ефект, аналогічний збільшенню вироблення дофаміну. Ймовірно, це і тримає мозок жінок у тонусі.

До слова, МОЗ планує вакцинувати п’ять мільйонів українців протягом трьох місяців літа.

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Більше з розділу Здоров'я
Скандал з НМТ на Одещині: діти провели 13 годин в укритті
Без води та їжі протягом 13 годин: виснажені діти та питання із додатковою сесією НМТ на Одещині
3 хв на прочитанняВчора
Клініка МедЛайф | медичний центр Київ | стоматологія Київ
МедЛайф: еталон сучасної медицини та преміальної стоматології
3 хв на прочитанняВчора
Український бренд косметики М2O | Ксенія Метка | Аліна Максименко
[M]₂O — успішний кейс сучасного українського бренду нового покоління
2 хв на прочитанняВчора
Спалах кишкових інфекцій на Черкащині
Епідемічна ситуація на Черкащині: за тиждень в області зафіксували майже 30 випадків кишкових інфекцій
1 хв на прочитання08 Червня 2026
Новий препарат може допомогти зберегти м’язи під час схуднення
2 хв на прочитання08 Червня 2026
Контроль за правами в місцях несвободи: Кабмін зареєстрував новий законопроєкт
1 хв на прочитання08 Червня 2026
Сон в обіймах гір: вибираємо спальний мішок для найсолодших ночей
4 хв на прочитання08 Червня 2026
Критерії свідомого вибору: маркування UV400 та оптичні властивості як гарантія безпеки для очей
3 хв на прочитання07 Червня 2026
Більше з GreenPost
Фото ілюстративне
Зелена відбудова: Україна може повернути у виробництво понад 8 мільйонів тонн будівельних відходів
2 хв на прочитанняВчора
Очищення річок у Хмельницькому
Екологічне оздоровлення у Хмельницькому: Південний Буг та Плоску очищають тоннами мікроводоростей
1 хв на прочитанняВчора
ПРОГРЕСИВНІ project | Надія Московченко | Сміливі мають бізнес | події для підприємців Київ
Сміливі мають бізнес: як «ПРОГРЕСИВНІ project» формує нову культуру партнерства та підприємництва в Україні
5 хв на прочитанняВчора
Карти виявили зникнення водоростей в океані
Прихована екологічна криза: старовинні карти виявили катастрофічне зникнення підводних лісів
2 хв на прочитанняВчора
Поповнення у черкаському зоопарку: у родині червонокнижних пугачів з'явилися малюки
1 хв на прочитанняВчора
Кабмін усунув диспропорції в розрахунках оцінки землі для збільшення доходів громад
3 хв на прочитанняВчора
Шрі-Ланка запустила в роботу Зелену таксономію за підтримки ЄС
3 хв на прочитанняВчора
На Одещині виявили нетипову для степової зони рідкісну таволгу
2 хв на прочитанняВчора