Догори
Дати відгук

Українська авіакомпанія Air Ocean систематично ігнорує правила безпеки

Екіпаж не дотримується карантинних норм і не проводить інструктаж пасажирів.

4 хв на прочитання30 Грудня 2021, 15:36
Літак Ан-148 Air Ocean/Олексій Тренін Літак Ан-148 Air Ocean/Олексій Тренін
Поділитись:

Українська авіакомпанія Air Ocean Airlines під час авіарейсів систематично порушує правила безпеки у польоті. Бортпровідники ігнорують карантинні норми, не інструктують пасажирів і не перевіряють, чи застебнуті паски безпеки, які на багатьох сидіннях зламані.

Суттєві порушення правил безпеки під час польоту помітила пасажирка Катерина Пампуряк, яка 27 грудня летіла рейсом Air Ocean із Чернівців до Києва. За її словами, на багатьох сидіннях були несправні паски безпеки, а бортпровідники навіть не проконтролювали, чи пристебнулися пасажири перед злетом.

«Паски безпеки в мене особисто не перевіряли, з правилами польоту також не ознайомлювали. Складається вражання, що лозунг такого польоту «Долетимо — вже добре, але не факт», — розповіла Катерина.

Вона додала, що бортпровідники абсолютно ігнорували карантинні норми самі були без масок і не робили зауваження пасажирам за відсутність маски.

«Для чого робити вакцини та здавати тести перед польотами, якщо бортпровідники перебувають у літаку без масок. Частина пасажирів також, проте ніхто не робить зауваження, носіння масок не перевіряє», — додала вона.


Фото Катерини Пампуряк

Крім усього іншого, за словами Катерини, замість очікуваного літака Ан-148 рейс виконував борт Ан-24 авіакомпанія «Мотор Січ», який своїм виглядом і станом не вселяв довіри у пасажирів. На сайті авіакомпанії вказано, що наразі її флот складається з двох літаків Ан-148. Ці два літаки були зібрані у російському Воронежі і раніше ними користувалась російська авіакомпанія «Ангара». Про це ще чотири місяці тому повідомляв тревел-блогер і журналіст Володимир Біленький.

Згідно з інформацією видання Avianews до кінця цього року флот Air Ocean Airlines мав поповнитись третім літаком, а у першому кварталі 2022 року — ще двома Ан-148, які вона візьме в оренду у кіпрської CYPRUS AIRCRAFT LEASING 2 (CAL) LTD.

Якщо заявлений на сайті  Air Ocean Airlines Ан-148 має 75 пасажирських місць, і крейсерську швидкість 850 км/год, то надане судно Ан-24 майже на третину менше (48 пасажирських місць) і значно повільніше — 475 км/год. Відтак рейс тривав 1 год. 20 хв., тоді як інші авіакомпанії долають відстань від Чернівців до Києва в середньому за годину.

Ан-148 авіакомпанії Air Ocean

 
Літак Ан-24, який прислали замість очікуваного повітряного судна

«Як раніше повідомлялося з цього приводу, у зв'язку з відсутністю технічної можливості виконання рейсів на літаках Ан-48, авіакомпанія для збереження регулярних рейсів у напрямку Київ – Чернівці, використовувала можливості наших партнерів — А/К Мотор Січ, на повітряних судах Ан-24. Щодо технічного стану та дій членів екіпажу авіакомпанії яка виконувала партнерські рейси, доречно звернеться до них за коментарем», — відповіли на наше звернення з проханням про коментар на Facebook-сторінці Air Ocean Airlines.

Компанія Air Ocean розпочала польоти у жовтні цьогоріч. Перевізник користується підтримкою багатьох представників чинної влади. 2 листопада відбувся демонстраційний рейс авіакомпанії за маршрутом Миколаїв – Київ, яким скористалися низка депутатів від фракції «Слуга народу» й один представник уряду та всі вони знялися у рекламному ролику авіакомпанії.

«Із задоволенням відвідую перший рейс нової авіакомпанії Air Ocean, яка розпочала свою роботу в Україні. Задоволення від того, що вони використовують вітчизняного виробництва літаки марки «Антонов», сказав у ролику голова парламентської фракції «Слуга народу» Давид Арахамія. А представник Кабінету Міністрів у Верховній Раді Тарас Мельничук сказав: «Залучення інвестицій у внутрішні авіаперевезення є запорукою розвитку регіонів і держави в цілому. Уряд цьому надзвичайно велику увагу приділяє і це питання стоїть на окремому контролі прем’єр-міністра».

 

ТОВ «ЕЙР ОУШЕН ЕЙРЛАЙНС» було зареєстроване у серпні 2020 року. 100 % акцій авіакомпанії належить Роману Трохимчуку, який також є кінцевим власником невеликої транспортної компанії «РТС Плюс», що виконує перевезення негабаритних вантажів та надає в оренду спецтехніку. 

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Більше з розділу Здоров'я