На прем'єрних спектаклях опери Sankta («Свята») у німецькому Штутгарті 18 глядачів звернулися до лікарів: через побачене на сцені вони відчули шок і нудоту, розповідає The Guardian.
Глядачі Штутгартської державної опери звернулися за медичною допомогою після перегляду вистави, яка включала пірсинг наживо, неімітований статевий акт і велику кількість фальшивої та справжньої крові.
38-річна Флорентіна Хольцингер, австрійський хореограф, відома своїми вільними постановками, які розмивають межу між танцювальним театром і водевілем. Її повністю жіноча трупа зазвичай виступає частково чи повністю оголеною, а попередні шоу включали ковтання меча в прямому ефірі, татуювання, мастурбацію й картини з кров'ю та свіжими екскрементами.
«Гарна техніка в танці для мене — це не тільки той, хто може виконати ідеальне tendu, але й той, хто може помочитися за командою», — говорить Хольцингер.
Прем'єра опери «Свята», першої оперної роботи Хольцингер, відбулася в державному театрі Мекленбурга в Шверіні в травні. Вона заснована на експресіоністській опері Пауля Гіндеміта 1920-х років «Свята Сусанна», яка має свою власну історію суперечностей.
Оригінальна опера Гіндеміта розповідає історію молодої черниці, яка під впливом історії, розказаної однією зі старших жінок монастиря, оголеною ступає до вівтаря та зриває настегнову пов'язку з тіла Христа. Зустріч із великим павуком змушує її розкаятися у скоєному, тому вона благає інших черниць замурувати її живцем.
Прем'єра опери мала відбутися у Штутгартській державній опері у 1921 році, але її не поставили на сцені до 1922 року після протестів проти її нібито блюзнірського змісту.
Версія, яка обурила глядачів у Штутгарті цього року, замінила оригінальну музичну виставу з оголеними черницями, що катаються на роликах на рухомому хаф-пайпі в центрі сцени, стіною розп'ятих оголених тіл і священицею-лесбіянкою, яка проводить месу.
Після того, як у червні Хольцингер привезла «Святу» до свого рідного Відня, єпископи Зальцбурга й Інсбрука розкритикували її як «неповажну карикатуру на святу месу».
Австрійська художниця раніше заявляла, що її опера не стільки висміює церкву, скільки досліджує паралелі між консервативною інституцією, з одного боку, та спільнотами збоченців та БДСМ-субкультурами, з іншого.
«Ми рекомендуємо всім глядачам ще раз дуже уважно прочитати попередження, щоб вони знали, чого очікувати», — сказав представник опери Себастьян Еблінг. Відвідувачів шоу для дорослих заздалегідь попередили про довгий список застережень щодо потенційних тригерів, включаючи запахи, гучні звуки, відверті сексуальні дії та сексуальне насильство.
«Якщо у вас є запитання, зверніться до служби підтримки відвідувачів. А якщо у вас виникнуть сумніви під час вистави, це може допомогти вам відвести погляд», — додав Еблінг.
Проте повідомлення про надання медичної допомоги в залі, схоже, не завдали виставі жодної комерційної шкоди. Квитки на всі п'ять вистав, що залишилися в Штутгартській державній опері, а також дві в берлінському Фольксбюне в листопаді, відтоді були розпродані.
Більше новин читайте на GreenPost.