Організація робочого процесу: 5 способів уникнути хаосу, дедлайнів, вигоряння і втоми
Роботу можна значно спростити.
Упорядкувати фізичний і цифровий робочий простір — важливо. Але ще важливіше — організувати робочий процес так, щоб уникнути хаосу, дедлайнів, що горять, втрачених або забутих завдань, вигоряння і втоми. Як цього добитися, розповідає Телеграм-канал «Життя в порядку».
Оцифровуйте все, що оцифровується. Папір може забруднитись або загубитись, і тоді буде катастрофа, якщо він був важливим. З оцифрованими документами такого не станеться. Головне — заведіть для них окреме місце, бажано у хмарі.
Пріоритезуйте. Навіть якщо вам здається, що всі завдання дуже термінові, швидше за все це не так. Напевно, є завдання складніше, є більш «гарячі», щось можна і зовсім відкласти на якийсь час. Використовуйте принципи тайм-менеджменту та пріоритезацію, якщо вам складно згрупувати завдання за важливістю.
Спочатку працюйте з текучкою. Якщо у вас, крім одного великого проекту, є щоденні невеликі завдання на 5–10 хвилин, спочатку закривайте їх (бажано в першій половині дня). Так у вас буде менше причин відволікатися, та й список справ на день значно скоротиться.
Не виконуйте кілька завдань одночасно. Міф про багатозадачність уже давно розвіяний. Якісно робити кілька завдань одночасно неможливо, бо щось обов'язково постраждає. Краще робіть поступово: спочатку одне завдання, за ним друге і т.д.
Завжди починайте з простого та рухайтеся поступово. Це правило добре працює при організації робочого простору. Почніть із порядку на робочому столі й у файлах комп'ютера, потім перейдіть до самого процесу роботи, пріоритезуйте і послідовно виконуйте завдання. Незабаром ви помітите, що ваша особиста ефективність збільшилася, ви встигаєте більше, а відволікаєтеся менше.
Також ми писали, як навести лад на робочому столі: кілька простих, але дієвих порад.