Можна обійтися навіть без багатогодинного генерального прибирання: як навести ідеальний порядок за три кроки
Дотримуючись цих невигадливих правил, ви зможете легше підтримувати в будинку чистоту та порядок.
Гора брудного посуду, всюди розкидані речі, крихти, фантики… А на довершення картини — нещасне переповнене відро для сміття, від якого вже почав виходити запах. Через різні причини таке може статися навіть у будинку затятого перфекціоніста.
Аби навести ідеальний порядок навіть у такій ситуації, можна обійтися навіть без ненависного багатогодинного генерального прибирання. Всього за три кроки у будинку з'явиться порядок, потрібно лише чітко дотримуватися системи. Про це розповідає Телеграм-канал «Життя в порядку».
Отже, головний принцип чистоти та порядку гранично простий: потрібно знайти те, що дратує, а потім цього позбутися.
Наприклад, людину дратує немитий посуд або брудні підлоги. Після того, як тарілки та чашки блищатимуть від чистоти, а підлоги сяятимуть, прийде і відчуття порядку. Коли зникає дратівливий чинник, безлад іде зі звичної картини світу.
А ці три кроки значно полегшать підтримку чистоти в будинку.
Крок №1 — локалізація безладу
У цьому пункті не йдеться про прибирання. Сенс у тому, щоб локалізувати розкидані речі одному місці. Одяг — у шафу чи вбиральню, іграшки — в дитячу кімнату, посуд — у посудомийну машину. Не потрібно нічого сортувати, беремо речі оптом і переносимо. Можна завести спеціальний кошик чи органайзер для локалізації предметів.
Коли загальне місце звільниться від хаосу, виникне візуальний порядок. Та й психологічно з локальним безладдям впоратися набагато простіше, ніж із завалами по всьому будинку.
Крок №2 — важливі дрібниці
Як відомо, життя складається з дрібниць. Безлад — теж. Забираємо кинуту чашку з недопитим чаєм, обгортку від цукерки, самотню шкарпетку без пари, забутий у спальні рушник… Розподіляємо все на свої місця. До речі, це не займе багато часу, а результат буде більш ніж очевидним. Сюди можна віднести розбір кошика для локалізації з пункту вище.
Крок №3 — сортування й особистий порядок
Сортуємо та групуємо однотипні предмети: речі та взуття розподіляємо по полицях у шафі, посуд розставляємо у кухонному гарнітурі, канцелярію прибираємо до ящиків письмового столу.
Організуємо правильне та зручне зберігання, при цьому не забуваємо позбавлятися від непотрібного.
Прищеплюємо корисну звичку одразу прибирати за собою — заправляємо постіль, несемо брудний одяг у прання, миємо посуд після їди. Особистий порядок уже становить половину успіху й економить купу часу на вихідних та вечорами.
Дотримуючись цих невигадливих правил, ви зможете легше підтримувати в будинку чистоту та порядок. Найголовніше — почати щось робити (а найкраще — просто зараз).
Більше новин читайте на GreenPost.