Догори
Дати відгук

Експерти довели унікальні властивості помідорів для здоров'я людини

Фахівці з Великобританії встановили, що регулярне вживання томатів допомагає знизити ризик розвитку інсульту.

1 хв на прочитання09 Липня 2022, 15:30
Поділитись:

Британські вчені наголосили, що вживання помідорів стане чудовою профілактикою тромбозу та пошкодження судин.

Під час свого дослідження медики з’ясували, що томати містять рекордну кількість лікопіну, який вважається найпотужнішим антиоксидантом. Саме лікопін допомагає підтримувати нормальний тиск і навіть сприяє зниженню рівня поганого холестерину.

Якщо щодня вживати невелику порцію томатів, лікопін почне потрапляти в кров і перешкоджатиме запальним процесам, завдяки чому ризик появи тромбів буде рекордно знижуватися.

При цьому вчені підкреслили, що щодня можна з’їдати кілька порцій томатів, проте важливо пам’ятати, що всі овочі корисні для здоров’я, і ​​щодня в раціоні дорослої людини має бути приблизно 5 порцій овочів.

Також британські фахівці нагадали про важливість вживання фруктів, проте вони наголосили, що краще включати до раціону не дуже солодкі плоди.

Нагадаємо, медики розповіли, чим небезпечний надлишок сну.

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Більше з розділу Здоров'я
Кадрові рішення Кабміну 13 серпня: нові призначення в МОЗ та звільнення
Нові призначення в МОЗ та звільнення у двох міністерствах: уряд ухвалив низку кадрових рішень
1 хв на прочитання6 годин тому
На залізничній станції «Ніжин» сталася трагічна подія, яка забрала життя 40-річного чоловіка.
Кинутий у тамбурі недопалок призвів до безглуздої загибелі чоловіка під колесами потяга
1 хв на прочитання7 годин тому
13 серпня всесвітній день шульги
13 серпня відзначають Всесвітній день шульги та привертають увагу до їхніх потреб
1 хв на прочитання11 годин тому
Фото: AP
Дональд Трамп блокує федеральне фінансування процедур зміни статі для неповнолітніх у США
1 хв на прочитанняВчора
Як позбутися нудоти та дискомфорту під час тривалих поїздок
2 хв на прочитанняВчора
Світло на «невидиму» дитину: чому 12 серпня відзначають День середньої дитини
2 хв на прочитанняВчора
Корисні альтернативи ранковій каві, які допоможуть прокинутися м'яко без шкоди для шлунку
1 хв на прочитанняВчора
Науковці довели користь 10-хвилинних прогулянок після їжі для профілактики діабету
1 хв на прочитання11 Серпня 2026
Більше з GreenPost
Азотфіксація: роль азотфіксуючих бактерій для рослин і ґрунту
Азотфіксація: роль азотфіксуючих бактерій у живленні рослин та покращенні обґрунтування
4 хв на прочитаннягодина тому
АЕС "Черновода". Фото: Nuclearelectrica
Дунай обмілів: Румунія зупинила єдину АЕС, українські порти втрачають перевалку
3 хв на прочитання3 години тому
Фото ілюстративне
Понад половина експортного врожаю ризикує залишитися в Україні — Мінагрополітики
3 хв на прочитання4 години тому
Один з кар'єрів ОГХК (Об’єднана гірничо-хімічна компанія). Фото: ubiz.ua
Енергетичний комітет ВР підтримав законопроєкти про прискорення розбудови мереж та корпоратизацію СхідГЗК
2 хв на прочитання5 годин тому
Росія вдарила по енергетиці Одещини: знеструмлення у чотирьох областях
2 хв на прочитання7 годин тому
Екологи виявили рідкісного та корисного жука у столичному Голосіївському парку
1 хв на прочитання9 годин тому
Українські заводи переробили дев'ять мільйонів тонн соняшнику за сезон
1 хв на прочитання10 годин тому
Екологи виявили масову загибель риби на Хаджибейському лимані
1 хв на прочитання11 годин тому