Догори
Дати відгук

«Ефективний менеджмент»: жінки п'ють більше, ніж будь-коли — ось у чому причина

«Лікеро-горілчані заводи помітили, що їхня клієнтура вимирає, тож вони виявили прогалину на ринку — цілу стать».

3 хв на прочитання13 Травня 2024, 20:31
Фото: UkrMedia Фото: UkrMedia
Поділитись:

Дослідження показують значний зв'язок між розладами харчової поведінки та розладами, пов'язаними зі зловживанням психоактивними речовинами у жінок, причому обидва ці розлади зростають разом зі смертністю, пов'язаною з вживанням алкоголю. Нещодавній звіт Всесвітньої організації охорони здоров'я (ВООЗ) показав, що дівчата у Великій Британії п'ють більше, ніж хлопці, а кількість госпіталізацій у зв'язку з вживанням алкоголю серед жінок вища, ніж серед чоловіків. Про це розповідає The Independent.

«Реклама відображає цінності суспільства», — каже Пітер Скотт, генеральний директор і засновник колишньої рекламної імперії The Engine Group. У часи свого розквіту Скотт і його бізнес-партнер Робін Вайт навіть не торкалися клієнтів тютюнових компаній. Тепер вони стверджують, що гра стає дедалі небезпечнішою в усіх відношеннях. Келихи вина стали звичайними і великими, «як у кав'ярні Starbucks», каже Скотт, а екрани, що вже викликають звикання, заполонило те, що Райт називає культурою «під впливом інфлюенсерів».

Практика орієнтації на жінок у рекламі алкоголю вперше з'явилася у 80-их роках, коли з'явився безневинно звучний алкопоп.

«Лікеро-горілчані заводи помітили, що їхня клієнтура вимирає, тож вони виявили прогалину на ринку — цілу стать. Так з'явився алкопоп — фасовані маленькі напої, настояні на горілці, ромі, солодкі, орієнтовані на молодих дівчат», — розповідає Енн Доусетт Джонстон, авторка книги «Пити: Інтимні стосунки між жінками та алкоголем».

Бартлз і Джейм випустили першу версію у 1980 році; виробники продовжують йти їхніми слідами і сьогодні, випускаючи все більш винахідливі коктейлі в бляшанках для продажу, орієнтовані саме на жінок.

Кетрін Севері, виконавчий директор Інституту досліджень алкоголю, і Алекс Баркер, викладач психології в Університеті Дербі, підтверджують, що маркетинг алкоголю призводить до збільшення «споживання і вживання» алкоголю серед людей; і, за словами Севері, він сприяє тому, що молоді люди починають пити раніше і на важких, проблемних рівнях.

Хоча існують обмеження щодо того, що можна стверджувати в рекламі алкоголю або продуктів харчування, маркетинг є таким ефективним інструментом, тому що «на нас сильно впливає музика і візуальні образи.

«Процес прийняття рішень сповільнюється, і саме тому додавання пісні та яскравих кольорів взаємодіє з нашою підсвідомістю. Це потужно», — каже Вайт.

Реклама, безумовно, працює, а чинні обмеження — ні. Баркер пояснює, як легко алкогольні бренди можуть обійти правила. Телевізійні програми є гарним прикладом.

«Бренди можуть з'являтися в програмах, якщо вони вважаються “редакційно-виправданими”, при цьому провайдеру не платять за продукт. Проблема полягає в тому, що дуже важко дізнатися й/або довести, що гроші перейшли з рук у руки, а брендовані продукти можуть бути надані як реквізит безкоштовно», — говорить він.

Більше новин читайте на GreenPost.

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Більше з розділу Здоров'я
Всесвітній день еволюції
World Evolution Day- 24 листопада - Всесвітній день еволюції
1 хв на прочитання2 години тому
Зображення згенеровано ШІ
Чому чоловіки залюбки дивляться порно, але засуджують порноакторок? Ось що розповідає експертка
9 хв на прочитанняВчора
Зображення згенеровано ШІ
Чому іноді ми почуваємося комфортніше в темряві, ніж при світлі? Науковці  готові відповісти
3 хв на прочитанняВчора
ФОТО: ілюстративне
Зміни у маршрутах "швидкої": Ляшко розповів про нові рішення
1 хв на прочитанняВчора
Ліквідація МСЕК та статус інвалідності: чи доведеться його підтверджувати?
3 хв на прочитанняВчора
Відчуття падіння при засинанні — це нормально? Науковці пояснюють це дивне явище та наскільки воно небезпечне
3 хв на прочитання22 Листопада 2024
Міняють автомат Калашникова на хірургічні інструменти: медицина в Судані — країні, де все ще гірше, ніж у нас
11 хв на прочитання22 Листопада 2024
Фінляндія всьоме поспіль стала найщасливішою країною у світі: ось що робить фінів такими щасливими
1 хв на прочитання22 Листопада 2024
Більше з GreenPost
Фото: «Сад город ЕНЦИКЛОПЕДІЯ від А до Я»
Гармонія осені: поєднання пеннісетуму «Рубрум» і пурпурової хризантеми у кашпо (ФОТО)
2 хв на прочитання42 хвилини тому
Міжнародний саміт з продовольчої безпеки «Зерно з України»
У Києві пройшов Третій Міжнародний саміт з продовольчої безпеки «Зерно з України»
4 хв на прочитаннягодина тому
Фото: «Здорові люди»
З маком, варенням, родзинками, корицею: сім простих рецептів рулетів із дріжджового тіста
10 хв на прочитання3 години тому
Тепер активісти все ж таки стали гучними — після двох тижнів дотримання вимоги Азербайджану протестувати мовчки. Фото: Мурад Сезер/Reuters
Великий розкол: група найменш розвинених країн світу перервала переговори на Конференції ООН зі зміни клімату
6 хв на прочитання4 години тому
Ароматний мандарин: хто його нам постачає та що буде з цінами на свята
2 хв на прочитанняВчора
Запорізька АЕС: подачу живлення на станцію відновлено
1 хв на прочитанняВчора
Піца з тонким тістом — покроковий рецепт
2 хв на прочитанняВчора
Шоколад в Україні кардинально дорожчає: чи зміниться ситуація і коли?
1 хв на прочитанняВчора